Hot Rod Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Det måtte jo komme. Her er pickup'en for de som føler Dodge Ram, Ford's Chevrolet's, eller Hummer's trucker/SUV'er blir litt for små og puslete http://www.pickuptruck.com/html/stories/international/page1.html Jøje meg. Når får vi se den første i Norge? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 damn! så jo på en måte ut som en....ehhh, lastebil? Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Originally posted by Hot Rod Jøje meg. Når får vi se den første i Norge? Tror du vi noen gang får se denne på norske veier? er sikkert no regler eller no sånt som gjør at den ikke havner her på berget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 jeg så en link på den bilen her om dagen.. tror det var coboy som la den ut??? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Hvis jeg tråkker noen på tærne så ha meg unnskyldt, men jeg ser ikke på det som noe tap om vi ikke ser særlig mange av den langs veiene. Jeg synes den er totalt feilproposjonert. Ser ut som en forminsket semi trekkvogn man har byttet tallerkenen på, med en dårlig tilpasset stepsideplan fra en Chevrolet eller noe. Mulilgnes hadde den sett bedre ut med en av disse mega-digre semitrailer-campingvognene bak? Tviler ikke et sekund på at denne går an å få inn som liten lastebil til Norge. De innebærer til og med små avgifter! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 :hvaskjera det jeg ikke skjønner med denne bilen er hvilke bruksområder er den laget for? hvilke kundegrupper appelerer den til? ser den har en atv på planet men denne jobben må vel svt'en eller ram'en være ti ganger mer egnet for? skjønner ikke hvilken linje de legger seg på her jeg Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 He er en link til hjemmesiden deres, http://www.navistar.com/site_layout/severe/cxt.asp Jålete liten lastebil da;) Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg