Gå til innhold

ETTERLYSNING I SKI: Rød golf 2 BN46624

Ranger emnet

mistercartman

Anbefalte innlegg

Skulle den være stjålet liksom ? eller er det stereoannlegget hans du er ute etter ?

Om du lurer på hvem eier er, kan du bare ringe biltilsynet.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha tak i sjåføren. Jeg vet hvem som på papiret eier bilen, men tipper bilen står registrert på en mor eller noe sånt.

Vedkommende kjørte rundt og kastet egg på folk, og jeg har vært ute og lett etter bilen i ski og på adressen den er registrert på, men ikke funnet den.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind.H

Skal ha tak i sjåføren. Jeg vet hvem som på papiret eier bilen, men tipper bilen står registrert på en mor eller noe sånt.

Vedkommende kjørte rundt og kastet egg på folk, og jeg har vært ute og lett etter bilen i ski og på adressen den er registrert på, men ikke funnet den.

ute å leker politi?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MacSi

Hvorfor anmeldte du det ikke til politiet med en gang?

Hva nytter vel slikt? Håper du lærer slike at sånnt skal en ikke holde på Øyvind.H. Hadde noen kasta egg o.l. på meg så hadde jeg ikke likt det selv. Hadde ei heller anmeld saken ettersom det ikke fører noen vei.

I februar var det en bil som skjøt nyttårstraketter mot innkjørselen/hagen her. Hadde jeg fått fatt på dem så hadde jeg ikke vært blid. Smalt tross alt over alt her : Rundt bilen og vinduer. Jeg var bare ikke kjapp nok til å komme meg ut og sette etter ...

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår