Gå til innhold

Noen som vil bytte interiør ?

Ranger emnet

Phantom

Anbefalte innlegg

Har ett strøkent interiør til Golf.. Er av typen gti.. Se bilde

Ingen hull, ingen merkbar stor slitasje, lekkert...

Er intressert i å bytte det i

a) To stoler av typen bøtte

b) Fire and ice interiør

c) Lyst interiør, hvitt

d) Noe med skinn

Er forsåvidt fleksibel begge veier når det gjelder mellomlegg

CIMG0076resize.jpg

Bildet blir noe misvisende da blitsen fremhever fargene noe vel mye

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har som tidligere nevnt et helt svart helskinns interiør, original golf 2. Gti stoler eller noe i den duren i kun svart skinn med sete varme for kalde dager.

Meget pent, et av de peneste original interiørene jeg har sett. Vurderer å selge. Hvis ikke kommer det andre interiøret mitt på salg. Elektrisk justerbare Recaro fra Corrado, delskinn.

Kan selfølgelig sees/sittes i stavanger. Sko kje eg ta ei ruda for deg forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruten er vel ikke så mye å snakke om, den finner vi utav.

Aner ikke hva jeg skal ha for interiøret, blir nok noen tusenlapper for fram og bakseter. Aner ikke hva de ligger på, men ser de går for rundt 4000 på ebay.

Corra setene har jeg ikke sett i egen person enda, er ikke kommet fra tyskland, var nede på tur og tok av litt på handlingen, alt er så billig. Skal enten ha Corra interiøret eller helsvart skinn. Har kledd plastpanerler og tak i svart, polstret skai, så alt e så mykt, svart og fint, passer veldig godt inn med det svarte skinnet. Men for all del. Om folk har noen idee om hva slikt går for, kom med innspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenkes at en slik mengde dollar gjør susen. Er blakk som fanten etter at ebay demonen slo til. Og det at bilen mødte et rådyr hjalp ikke på situasjonen. går noen tusen der og da. (har vel og merke noe strøkne bankebiffer av rådyr til salgs dersom noen vil ha billig kjøtt). Kommer til og passe fint til dørplatene dine og setene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider