HemiCuda Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 litt glatt idag :D god del av veiene er "glasserte" skummelt bare og gå :) så selfølgelig hadde jeg kjøretime :rolleyes: 1ste kjøretimen var grei.... glattkjøring :D ....... ble litt verre etterpå da jeg skulle ha mørkekjøring..... Glatt+Mørke+Nybegynner bak rattet = Skummelt..... uffameg.... overlevde da :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 Hehe. Jeg hadde en isete dag: Glattkjøring, mørkekjøring, forbikjøring og langkjøring. Befant meg i en bil fra 09.00 til 20.30 ... gjett hvem som var sliten da..? JEG! :D Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 Originally posted by Cozzie Hehe. Jeg hadde en isete dag: Glattkjøring, mørkekjøring, forbikjøring og langkjøring. Befant meg i en bil fra 09.00 til 20.30 ... gjett hvem som var sliten da..? JEG! :D hadde langkjøring + forbikjøring igår..... glad jeg ikke hadde det idag også :D dakkar Cozzie :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YashaR Skrevet Desember 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 Har alt det der hver dag..... :D Siter Audi A4 1.8T '96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Desember 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 hehe, nå for tiden har de fleste det der hver dag ja ;) :D moro tid på året, til tider hvertfall ;) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 Originally posted by dalan hehe, nå for tiden har de fleste det der hver dag ja ;) :D moro tid på året, til tider hvertfall ;) nja.... ikke når jeg må sykkle til skolen :( Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Desember 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 hehe.. en kamerat av meg hadde mørkekjøring for litt siden.. flere elver i bilen og han ene var ikke så veldig god til å kjøre akkurat å da det var glatt den dagen måtte det jo gå dårlig. kjørte rett ut av veien:D Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 Originally posted by Nox hehe.. en kamerat av meg hadde mørkekjøring for litt siden.. flere elver i bilen og han ene var ikke så veldig god til å kjøre akkurat å da det var glatt den dagen måtte det jo gå dårlig. kjørte rett ut av veien:D hahahahha lol lol at det går an :D btw: fet bil du har på avataren nox :D thats the way to drive :) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Desember 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 Glatt enkelte steder, her på østlandet også. Gikk på baken i stad. Heldigvis så ingen meg da. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 Originally posted by Calib'R Glatt enkelte steder, her på østlandet også. Gikk på baken i stad. Heldigvis så ingen meg da. lol detter du :D jeg sykkler og klarer og unngå og falle...... "FLAKS" sa Severin Suveren.... :) du hadde flaks ingen så deg :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by Nox flere elver i bilen Ble ikke det fryktelig vått da (Beklager, kunne ikke dy meg :rolleyes: ) Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Han mente nok elever. Når jeg hadde mørkekjøring var vi flere elever i bilen. Jeg og to til. En som holdt på med lappen + en jente som hadde lappen, men som tok mørkekjøringa etterpå. Var helt ålreit å sitte i baksetet sammen med hu når han andre karen kjørte (Ja, hu var FIN). Koste meg villt jeg :D Kjørelæreren min hadde sagt til meg at han skulle klare å fixe sånn at jeg kunne dele baksetet med noen fine damer, og det klarte han jo. :D Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiX Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Originally posted by Mr. Aerodeck Han mente nok elever. Når jeg hadde mørkekjøring var vi flere elever i bilen. Jeg og to til. En som holdt på med lappen + en jente som hadde lappen, men som tok mørkekjøringa etterpå. Var helt ålreit å sitte i baksetet sammen med hu når han andre karen kjørte (Ja, hu var FIN). Koste meg villt jeg :D Kjørelæreren min hadde sagt til meg at han skulle klare å fixe sånn at jeg kunne dele baksetet med noen fine damer, og det klarte han jo. :D Hehe.. samme opplevde jeg både på mørkekjøring og langkjøring/forbikjøring :D Siter - 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Ålreit det ja. Skulle bare hatt noen bilder å dele med dere. Ajajajaj hu var FIIIIN. Skikkelig blond vestkantbærte. Det skal også nevnes at skolebilen var en bmw 318 coupe. Ikke det største baksetet som finnes.... :D Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Hvilken berte var dette, Aerodeck? Noen kjentfolk fra Nesodden? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg