Gå til innhold

Glatt :D

Ranger emnet

HemiCuda

Anbefalte innlegg

litt glatt idag :D

god del av veiene er "glasserte" skummelt bare og gå :)

så selfølgelig hadde jeg kjøretime :rolleyes:

1ste kjøretimen var grei.... glattkjøring :D ....... ble litt verre etterpå da jeg skulle ha mørkekjøring..... Glatt+Mørke+Nybegynner bak rattet = Skummelt..... uffameg.... overlevde da :D

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cozzie

Hehe. Jeg hadde en isete dag:

Glattkjøring, mørkekjøring, forbikjøring og langkjøring. Befant meg i en bil fra 09.00 til 20.30 ... gjett hvem som var sliten da..?

JEG! :D

hadde langkjøring + forbikjøring igår..... glad jeg ikke hadde det idag også :D

dakkar Cozzie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nox

hehe.. en kamerat av meg hadde mørkekjøring for litt siden.. flere elver i bilen og han ene var ikke så veldig god til å kjøre akkurat å da det var glatt den dagen måtte det jo gå dårlig.

kjørte rett ut av veien:D

hahahahha lol lol

at det går an :D

btw: fet bil du har på avataren nox :D

thats the way to drive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Calib'R

Glatt enkelte steder, her på østlandet også. Gikk på baken i stad. Heldigvis så ingen meg da.

lol detter du :D

jeg sykkler og klarer og unngå og falle...... "FLAKS" sa Severin Suveren.... :)

du hadde flaks ingen så deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...

Han mente nok elever. Når jeg hadde mørkekjøring var vi flere elever i bilen. Jeg og to til. En som holdt på med lappen + en jente som hadde lappen, men som tok mørkekjøringa etterpå. Var helt ålreit å sitte i baksetet sammen med hu når han andre karen kjørte (Ja, hu var FIN). Koste meg villt jeg :D Kjørelæreren min hadde sagt til meg at han skulle klare å fixe sånn at jeg kunne dele baksetet med noen fine damer, og det klarte han jo. :D

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Aerodeck

Han mente nok elever. Når jeg hadde mørkekjøring var vi flere elever i bilen. Jeg og to til. En som holdt på med lappen + en jente som hadde lappen, men som tok mørkekjøringa etterpå. Var helt ålreit å sitte i baksetet sammen med hu når han andre karen kjørte (Ja, hu var FIN). Koste meg villt jeg :D Kjørelæreren min hadde sagt til meg at han skulle klare å fixe sånn at jeg kunne dele baksetet med noen fine damer, og det klarte han jo. :D

Hehe.. samme opplevde jeg både på mørkekjøring og langkjøring/forbikjøring :D

- 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ålreit det ja. Skulle bare hatt noen bilder å dele med dere. Ajajajaj hu var FIIIIN. Skikkelig blond vestkantbærte. Det skal også nevnes at skolebilen var en bmw 318 coupe. Ikke det største baksetet som finnes.... :D

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider