Gå til innhold

Glatt :D

Ranger emnet


HemiCuda

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mr. Aerodeck

Han mente nok elever. Når jeg hadde mørkekjøring var vi flere elever i bilen. Jeg og to til. En som holdt på med lappen + en jente som hadde lappen, men som tok mørkekjøringa etterpå. Var helt ålreit å sitte i baksetet sammen med hu når han andre karen kjørte (Ja, hu var FIN). Koste meg villt jeg :D Kjørelæreren min hadde sagt til meg at han skulle klare å fixe sånn at jeg kunne dele baksetet med noen fine damer, og det klarte han jo. :D

Det hørtes skikkelig ålreit ut.

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jens:

 

Ingen fra Nesodden desverre. Kjørte opp i Oslo jeg. Har mine kontakter så jeg fikk litt prosenter her og der på timene + obligatorisk, derfor kjørte jeg opp i Oslo i stedet for på Nesodden. Men Martin er jo forsåvidt også kanskje typen til å si noe sånnt også. "Jeg skal ordne så du kan få sitte i baksetet sammen med noen deilige damer på mørkekjøringa jeg" :D

 

Skolen het forresten Svein Svendsen kjøreskole. Faen at jeg ikke tok den på avdelinga dems i Bærum. Der har de Audi S3 som skolebil + en meget pen blond kjørelærerinne. Kanskje like greit, tror jeg hadde kommi til å kjørt i grøfta jeg. Kombinasjonen S3 med 225 hk (skyt meg hvis jeg tar feil) + hu i passasjer setet = Grøfta.... :D

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Aerodeck

Han mente nok elever. Når jeg hadde mørkekjøring var vi flere elever i bilen. Jeg og to til. En som holdt på med lappen + en jente som hadde lappen, men som tok mørkekjøringa etterpå. Var helt ålreit å sitte i baksetet sammen med hu når han andre karen kjørte (Ja, hu var FIN). Koste meg villt jeg :D Kjørelæreren min hadde sagt til meg at han skulle klare å fixe sånn at jeg kunne dele baksetet med noen fine damer, og det klarte han jo. :D

 

hehe.. minner meg om når jeg hadde mørkekjøring..

hadde det sammen med 2 jenter.. satt i baksetet og ei brunette kjørte.. ho drev å snakka litt med kjørelæreren.. så spurte han ho hvor fort man måtte kjøre for å komme 100km på en time.. ho tenkte litt.. men sa til slutt at ho ikke visste.. lol

snakka med ho når det var andre jenta som kjørte.. og da kom det fram at ho egentlig var blond lol

'01 E39 530DAT

'95 mondeo sedan

www.fordmondeo.org

www.mondy.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Aerodeck

Men Martin er jo forsåvidt også kanskje typen til å si noe sånnt også. "Jeg skal ordne så du kan få sitte i baksetet sammen med noen deilige damer på mørkekjøringa jeg" :D

 

 

 

Martin er en pervers skroting :D :D

Har hørt en "stygg" historie angående han. Du kan selv tenke deg hva som skjer når en spretten berte bare mååå ha lappen, men egentlig ikke er god nok. Men av en eller annen grunn slapp hun ekstra timer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg har hørt den historien der Jens. Var visst en vennine av en jente jeg kjenner. Stygg historie?? Ja... :D

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår