Gå til innhold

Spørsmål om Kadett d...

Ranger emnet

Andreas_1

Anbefalte innlegg

Heisan :) jeg hadde en kadett d tidligere, boltsirkelen er 4x100 inpress har jeg ikke peiling på.

Hvordan du skal få den fin.. ja det er ikke helt godt å si men du kan komme langt med noen lakk bokser og litt tolmodighet.. jeg fixet litt på min innvendig osv:

kadett-04%20001.jpg

kadett-04%20010.jpg

kadett-04%20017.jpg

kadett-04%20019.jpg

Vet ikke om dette er til noen hjelp eller inspirasjon men hehe :)

- 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt)

- 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin)

- 87 Nissan King Cab (bruksbil)

- 06 Opel Vectra (solgt)

- 90 Nissan 200sx S13 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey! Den e go!

Skal kanskje kjøpe noen 17" til 4000kr. Bilen er ikke verdt pengene et sekund en gang men... So?!

Har tenkt på lakking men det måtte liksom bli hele bilen og det koster. Pluss det er noen bulker og plukk på den.

Men jeg kunne gjerne tenkt meg noen seter som ikke ser ut noe "Blast from the past" prosjekt! Ideer? Kanskje noe tilsalgs her som passer rett inn? Om det er billig så funker det meste! Tenkte og på å smelle inn noe sånn høytaler teppe opplegg i dører og sånt..? Kanskje?

Om det er noen med deler til denne bilen så bare skrik! Tips tas imot med stor takknemmelighet!:)

Biler:

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyskerne bruker ganske mye cash på disse bilene. De blir jævli råe hvis man legger litt tid og penger i de! Så en med calibra turbo motor, wrd mesh felger (svindyre!) og et rått kickeranlegg. Gikk vel under kallenavnet "Sparschweinkiller", altså sparegrismorderen :D Har ikke sett den som caravan, er vel ikke vanligste utgaven?

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig, ikke så veldig pen..!

Den er halvveis kawa grønn og halveis grå!:D

Bruker ikke så mye penger på denne. Da kjøper jeg heller en kadett c så har jeg iallefall bakhjulstrekk! Men jeg har lyst til å gjøre noe ut av denne bilen fordiom. Fins det hviteblinkers til den? Og en ny grill hadde vært gode greier!:)

Biler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gromt å få litt stil på kjerren men jeg har ikke så lyst til å bruke så mye penger på bilen fordiom!

Skal sjekke hos noen svarte venner hvor mye de skal ha for omlakk. Får se om det føles rett å bruke såpass med penger på den. Kan liksom ikke ta med lakken til neste bil sånn som felgene..!:op

Biler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg ha meita motor så må understell kastes og da kan jeg like godt kaste resten av bilen og! Er STOR(!) fan av sterkt ombygde biler men da vil jeg heller ha et bedre utgangspunkt! Dette er bare en dagligdags sliter foreløpig. Får se hva fremtiden bringer.

Håper noen har enkel trim til motor jeg har. Gjerne brukt, så lenge ikke oppbrukt... Andre deler både interiør og eksteriør tar jeg gjerne hvis de er tøffere enn de jeg har.

Biler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange opel frelste sjeler i bergen som sikkert vil hjelpe deg ;)

en 2.0 16v 150hk'ers, blir referert til som c20xe. kommer fra astra gsi/vectra 2000/calibra 16v og kadett gsi 16v.

passer oppi uten for store mods. nå vet ikke jeg åssen motor du har, men har du 1200 så må endel byttes, lurer på om ikke det meste passer fra kadett e, (sånn vanlig stygg haug vettu).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... Det er vel en 1.3 motor om eg ikke tar feil... Eller var det 1.4?!:confused: 75hk om jeg ikke husker feil det og...

Men det hadde vært funny med grommotor! Men hvis jeg skulle hatt en ganske billig motor som ikke er rævkjørt men allikevel komplett... Har du ideer?

Biler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drivakslingen er på størrelse med lillebror til et sugerør og ryker om du slipper ut clutchen samtidig som motoren er igang... Det er jo litt kjedelig men det kan vel byttes samtidig tenker jeg..?

Ca pris på motor? Både 8v og 16v?

Og du kjenner ikke tilfeldigvis noen opel mennesker i Bergen vel..?

Biler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider