Gå til innhold

Spørsmål om Kadett d...

Ranger emnet

Andreas_1

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
Originally posted by joppa

du må få på gte fangere, panserforlenger, fete hjul, seeeenke, tøff lakk. 16v maskin. da har du råeste vogna i by'n! ;)

GTE fangere er da like de orginale....

Har både GTE kadett D og vanlig 13s kadett D og der er fangerne like.

Caravan er fett!

Ikke mange igjen av de:)

DU får komme innom en dag så får jeg se på gliset ditt!

Ta kontakt på PM.

2003 A4 1.8 TQ

2001 Polo 1.4TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ElectronicMix

GTE fangere er da like de orginale....

Har både GTE kadett D og vanlig 13s kadett D og der er fangerne like.

Caravan er fett!

Ikke mange igjen av de:)

DU får komme innom en dag så får jeg se på gliset ditt!

Ta kontakt på PM.

okay, trodde det var det jeg, tok litt feil da ;)

men uansett, kadett d er grym bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Kunne fortsatt trengt noen penere seter, og kunne tenkt meg en litt større forgasser, vet ikke om det gjør noe annet enn at den bruker mer bensin men... Jaja, og så kanskje en litt kvassere kam for den må nok byttes uansett.

Prøvde å ringe deg ElectronicMix men jeg fikk ikke tak i deg. Har ikke kommet frem til å ringe igjen. Vært opptatt...

Har forresten tatt noe sånn høytaler teppe i dørene og sidene bak pluss litt anlegg. STOOOOOR forbedring! Skal lage "hattehylle" og etterhvert. Er litt sånn varebil preg uten...

Den blir forresten ufattelig sur når jeg kjører den litt opp på turtallet... Begynner å hoste og greier! Får lyst til å bare bosse den! Noen som vet om noen greie ting å gjøre for å fikse det?

Kunne forresten tenkt meg en sånn list over lyktene. Er det noe problem å bare lage det utav en stålplate og sveise det på panseret? Trenger ikke være 200% men det hadde vært greit om det så litt ordentlig ut... Og så lurte jeg på om noen vet om det er lim eller skrudd fast merkene på bakluken. Er jo lett å finne ut men hvis noen vet det uansett så...:)

Biler:

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...