Polo_gti16v Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Hmm,snart tid for å sette Polon i stallen,ut me maskina å bynne forberedninger til sommeren 2005;);) Har kjøpt en liten søt turbo,garret t2 (mener den kommer fra en passat 1,9tdi) bynner med den som utgangspungt...skal dele motoren,nye vent.,løftere,tettninger osv "større" toppkn. blir ik noe serlig d.komp. men litt,regner med bare 0,5bar for å få det til å holde litt...Men,hehe...Noen som har noen tegninger av innsug\manifoil osv av turbo konvert. i 6n 16v???Har en del venner som har konvertert corre\golf ol. selv så få nok litt hjelp der,men tar alltid imot tips.. hadde vert fint om noen har info\bilder el.l å hive inn her...å noen som aner hvem som lager(evt bilde så jg kan lage selv) Motorbukk til polo?? mvh Harald Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 tror ikke den turboen er særlig egnet for Polo. Dieselturboer er ikke beregnet på den ekstra varmen bensinmotorer gir. Selg dritten, og kjøp deg rothe manifold og K04 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 http://www.polo16v.de ! 6N 16v Turbo (K03 turbo)! sei i fra viss du trenger manifoild.... selges på div plasser for 6N 16v Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 nei,fikk den billi så prøver mde den først,hentet noe info fra nettet: Garrett T2 Fra 1,1 – 1,6 l og fra 100 – 160 hk. Inkl. wastegate og actuator. Anbefalet max. ladetryk 1,3 bar. Oliekølet med flydende lejer. Vejl. pris kr. 3.960,- Mener den skal vere ok til små motorer...men tiden får vise...ska som sagt ik lade mye,for å prøve å få d til å holde,men kansje jg bruker tipset ditt om dette ik funker:P hehe Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.