123654852 Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Som tråden sider, har tenkt å kjøpe meg grenrør til min corrado og lurte på om noen hadde montert dette. Om det er overkommelig og om man trenger spesielt verktøy. osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Hadde slikt grenrør på min forrige Corrado.. Det var enkelt å greit å montere. Litt tid går det jo selvfølgelig, men jeg fikk en lyd som var helt SYK - for frysninger når jeg tenker på det!!! Hadde racing kat. og komplett anlegg da.. :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 det e sånne piper eg har tror eg helt rå lyd eg har skrud de av og på toppen noen ganger og det e noe drit vet ikke kordan det e og få de inn der. verktøyet du trenger e vel skralle med kortforlenger og 13 mm pipe.og småe hender ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Olav Vangsnes: Hvor får du ett slikt komplett sett? bjelli. Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Felg-import er importør... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg