Gå til innhold

Trenger plass til bilen min for vinteren!!!!!!HJELP!!!!

Ranger emnet

ozzy

Anbefalte innlegg

Hei, nå har det seg sånn at jeg trodde jeg skulle få låne en garasjeplass, men det gikk ikke likevel, og nå er jo vinteren her :( Noen som vet om noe?!? Jeg bor i Oslo, men kan godt være utenfor så lenge jeg ikke må kjøre mer enn 30-45min unna?!? Noen som har plass???

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ozzy

Hei, nå har det seg sånn at jeg trodde jeg skulle få låne en garasjeplass, men det gikk ikke likevel, og nå er jo vinteren her :( Noen som vet om noe?!? Jeg bor i Oslo, men kan godt være utenfor så lenge jeg ikke må kjøre mer enn 30-45min unna?!? Noen som har plass???

Jeg vet om en billig og bra løsning... Men... Så er det jo slik at du ikke er bestvenn med RDL, så no can do... Hihi :) *føle meg ond, veldig ond*

:D

BTW, RDL kan bruke Pick-up'en hele året, du kan ikke bruke bilen din mer enn 1/4 av året.. haha.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sier mer om deg as :D bare lurer på hvem som er drittsekk først av meg og rdl jeg?????

Jeg gir faen i rdl rett og slett! men jeg må jo forsvare meg når han slenger dritt om bilen min!! Hadde ikke du gjort det??

hehe takk, men linken funker ikke :S hehe, så bare at han ene var rdl jeg :D var litt morsomt at alle endte opp akkurat der lol

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ozzy

siden linken ikke funker kan du gi meg løsningen da`?

Husker dessverre ikke helt sikkert hva utleier-firmaet het! Bare så det på en tråd og la den til i favoritter. Tenker den ble fjernet pga. det var kommersielt fra dem sin side og at bilforumet.net moderatorene ikke likte det og fjernet hele tråden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider