Gå til innhold

Ca pris på en 91 BMW 320i E36??

Ranger emnet

Audi fan

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe mæ en BMW 320i sedan 91 mod!

Skal bare bruke dn i vinter,ska hente noe annet til sommern...:)

Mye utstyr på bilen! Gådd ca 190 tusen! Meget fint behandlet!

Selger sa han sku ha ca 70-80 tusen for bilen.

Hva er ok pris på en sånn bil?

Noen spesielle svakheter på disse bilene?

02 Audi A4 1.8 TQ

www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei... jeg skal å se på en bmw 320 i 91mod e36 i morgen(fredag) den var gått 155k soltak sommer og vinterhjul, ellers helt orginal, den skulle han ha 39k for, den hadde vært på jæger på takst for å se om det var noen feil mangler men det eneste de kunne se var at demperene m\fjærer måtte skiftes bak.

enten har jeg hatt flaks med å finne den bilen, ellers ligger det lavt i pris, har vært å søk litt på de bilene og jeg har ikke funne noen som har vært så lang nede i pris og som var kjørt så lite...

håper det er noen som kan svare meg på om jeg hadde kjøpt meg en bra bil vis jeg kjøper den i morgen....

mvh kidn

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville styrt unna 91 modeller siden det er førsteutgaven og har litt for mange barndomsfeil. Et eksemplar som er noe i rimelig stand og ikke har gått altfor langt ligger på ca 60.000 max. Kan jo se i listeprisen for å være sikker. Men det er i GOD stand. Den bilen du beskriver ville jeg ikke gitt mere en 45-50 for

2005 Scania P270

1987 BMW 528i

1985 BMW 535i (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi fan

Vurderer å kjøpe mæ en BMW 320i sedan 91 mod!

Skal bare bruke dn i vinter,ska hente noe annet til sommern...:)

Mye utstyr på bilen! Gådd ca 190 tusen! Meget fint behandlet!

Selger sa han sku ha ca 70-80 tusen for bilen.

Hva er ok pris på en sånn bil?

Noen spesielle svakheter på disse bilene?

Hvis det ikke er noe spesielle svakheter på den får han nok sikkert en 60000 for den. Men jeg har sett en del som har rust på bakluken og i Hjul skjermene, bærekuler og dempere pleier å være slitt på disse bilene. Og noen tilfeller hjullager. Se etter det. Alt som kan få bilen ned i pris er verd å se etter. Kunne kanskje fått litt mere for den hadde den gått litt mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det var ikke noe bil det nei, var full i rust og hjullagrene framme var gåen støttdemperne var gåen bak, begynnt å svette fra motoren, og måtte ta hjulstilling på den!!!! det e faen meg mange godtroende mennesker ute og prøver å selge bil. bilen var inpotert fra tyskland i 96 og bilen var gått 155k, hmmm!!!!

nei den som leter lenge etter bil leter ikke forgjeves....

Originally posted by Tarmen

Kidn: Hvis den er svart og har regnr som begynner med sr84 (husker ikke resten) og svart grill så bør du IKKE kjøpe den.. har sett på den som du snakker om her i bergen og den var SKAMRUSTEN overalt!! ikke noe å ha.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kidn

hehe, det var ikke noe bil det nei, var full i rust og hjullagrene framme var gåen støttdemperne var gåen bak, begynnt å svette fra motoren, og måtte ta hjulstilling på den!!!! det e faen meg mange godtroende mennesker ute og prøver å selge bil. bilen var inpotert fra tyskland i 96 og bilen var gått 155k, hmmm!!!!

nei den som leter lenge etter bil leter ikke forgjeves....

Var det den samme bilen som jeg snakket om???

Lenke til kommentar
Del på andre sider