sinkz Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 lurer på hvordan farge æ skal ha på sedan kadetten skal lakeres snart kom med forslag:) Siter - celica st 185 - kadett e gls 2,0 16v (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Hvilke farger har du vurdert da? Noen du liker spesielt? Skal den skille seg ut eller forsvinne i mengden? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkz Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 den må jo vises:D men tenkte blå eller sort en mørk farge som er fin (metalic seff):D Siter - celica st 185 - kadett e gls 2,0 16v (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 blå perle, med lilla fleak og no sprek klarlakk eller noe blir vell bra :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 mmmm opc blå :D Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkz Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 blå pærle frister men er ikke det fette dyrt Siter - celica st 185 - kadett e gls 2,0 16v (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 selve lakken er vel ikke så veldig mye dyrer fik jeg vite når jeg spurte, men du må ha litt skills for å lakke perlemor. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkz Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 jeg har e god deal på 8500 helakerring inni og utpå jeg kan jo høre men trenger man mye lakk på en bil ca pris for lakk Siter - celica st 185 - kadett e gls 2,0 16v (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 nei det går veldig lite lakk på en kadett. vet ikke hvor mye det går med inni, men utapå så går det ikke mer enn 2L i hvertfall. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkz Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 jeg snakka med pappa han har drevet på med bil oppbygging i gamledager han sa at perle er no drit og legge på men det blir jo bra. ps. det var jeg som kjøpte sakeras gsi bra kasse duu mekka til han spilte faen så bra i lansern. Siter - celica st 185 - kadett e gls 2,0 16v (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Han har peil på stereo skjønner du ;) Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkz Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 ja skjønna d men du gsi-power har du mye gsi deler som du skal selge? så biln di n på en film fra tronheims treffet litt fet den Siter - celica st 185 - kadett e gls 2,0 16v (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varjas Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Ligger en 200SX på AutoDB som har rosa flake, med blå candy oppå igjen. Sinnsykt rå farge Siter - Opel Astra '99 x Volvo 745GLE '87 x Opel Corsa 1.4i Joy x Volvo 760 Tic '83 x Volvo 740GL '85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Originally posted by sinkz jeg snakka med pappa han har drevet på med bil oppbygging i gamledager han sa at perle er no drit og legge på men det blir jo bra. ps. det var jeg som kjøpte sakeras gsi bra kasse duu mekka til han spilte faen så bra i lansern. jo takk skal du ha. tror han ble fornøyd jeg. jeg får vel høre på den til sommern. perle er ikke det første du legger selv nei. det er ikke no lett. har du tatt motoren til sakera også. den er jo bare fet. (driver å bygger lignende selv) hva trenger du av gsi deler? var noen som bodde oppi nord på omc forumet som skulle selge noe. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Originally posted by sinkz ja skjønna d men du gsi-power har du mye gsi deler som du skal selge? så biln di n på en film fra tronheims treffet litt fet den Hehe....NÅ ble jeg nysjerrig her.... Hvilken bil var det du så sa du? Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg