Gå til innhold

lurer på hvordan farge

Ranger emnet

sinkz

Anbefalte innlegg

Originally posted by ALJ_GSi

jo takk skal du ha. tror han ble fornøyd jeg. jeg får vel høre på den til sommern.

perle er ikke det første du legger selv nei. det er ikke no lett. har du tatt motoren til sakera også. den er jo bare fet. (driver å bygger lignende selv)

hva trenger du av gsi deler? var noen som bodde oppi nord på omc forumet som skulle selge noe.

ja har nappa ut begge motorene skal ha motorn til sakera i sedan kadetten skal chippe gren rør effekt anlegg nytt innsug og div små fiks på motorn har jo fått mæ jobb da ordner alt seg:D

- celica st 185

- kadett e gls 2,0 16v (sedan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gsi-power

Hehe....NÅ ble jeg nysjerrig her....

Hvilken bil var det du så sa du?

stven den med EN STOOOR vinge på taket du er du gamel nokk til å kjøre bil???;) :D alj gsi jeg trenger en 16v bakstel til kadetten (sedanen)

- celica st 185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok at han mente at han får snart lappen...

hvilken innsug skal du bruke da? du vet at man ikke kan chippe 1,8 motor? for dette er jo i utgangspunktet en 1,8 motor. (nå vet ikke jeg hva han sakera har gjort med bensin og alt det der da) men sånn som jeg bygger motoren kan den ikke chippes, fordi du har ikke elektronisk styring av bensin mengden mener det er..

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he jeg får han snart også men skal ha sån innsug som heter lexm???? rødt i vefal det med cipping er det noe nytt styr med en kabel til pumpa bake og en kabel til motor styringa som styrer dysene og cippen gjør att bensinen blir mer "forstøvet" og det skal gi mere efekkt;)

- celica st 185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...