sinkz Skrevet November 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Originally posted by ALJ_GSi jo takk skal du ha. tror han ble fornøyd jeg. jeg får vel høre på den til sommern. perle er ikke det første du legger selv nei. det er ikke no lett. har du tatt motoren til sakera også. den er jo bare fet. (driver å bygger lignende selv) hva trenger du av gsi deler? var noen som bodde oppi nord på omc forumet som skulle selge noe. ja har nappa ut begge motorene skal ha motorn til sakera i sedan kadetten skal chippe gren rør effekt anlegg nytt innsug og div små fiks på motorn har jo fått mæ jobb da ordner alt seg:D Siter - celica st 185 - kadett e gls 2,0 16v (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkz Skrevet November 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Originally posted by gsi-power Hehe....NÅ ble jeg nysjerrig her.... Hvilken bil var det du så sa du? stven den med EN STOOOR vinge på taket du er du gamel nokk til å kjøre bil???;) :D alj gsi jeg trenger en 16v bakstel til kadetten (sedanen) Siter - celica st 185 - kadett e gls 2,0 16v (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Originally posted by sinkz stven den med EN STOOOR vinge på taket du er du gamel nokk til å kjøre bil???;) :D alj gsi jeg trenger en 16v bakstel til kadetten (sedanen) Straks ;) Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkz Skrevet November 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Originally posted by gsi-power Straks ;) hæ?? Siter - celica st 185 - kadett e gls 2,0 16v (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 tror nok at han mente at han får snart lappen... hvilken innsug skal du bruke da? du vet at man ikke kan chippe 1,8 motor? for dette er jo i utgangspunktet en 1,8 motor. (nå vet ikke jeg hva han sakera har gjort med bensin og alt det der da) men sånn som jeg bygger motoren kan den ikke chippes, fordi du har ikke elektronisk styring av bensin mengden mener det er.. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkz Skrevet November 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 he he jeg får han snart også men skal ha sån innsug som heter lexm???? rødt i vefal det med cipping er det noe nytt styr med en kabel til pumpa bake og en kabel til motor styringa som styrer dysene og cippen gjør att bensinen blir mer "forstøvet" og det skal gi mere efekkt;) Siter - celica st 185 - kadett e gls 2,0 16v (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 ja ok, da skjønner jeg at du kan chipe. lexmaul heter det, skal bruke det jeg også kanskje, får se hvor godt det går uten. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkz Skrevet November 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Originally posted by ALJ_GSi ja ok, da skjønner jeg at du kan chipe. lexmaul heter det, skal bruke det jeg også kanskje, får se hvor godt det går uten. det går bra tru mæ Siter - celica st 185 - kadett e gls 2,0 16v (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Tenkt på dobble webbere da? bytte insug, Pedersen har ;) Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkz Skrevet November 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Originally posted by gsi-power Tenkt på dobble webbere da? bytte insug, Pedersen har ;) jeg skal aldri ha en bil som er nyere en 1965 med gasser jeg får arve en ford mustang 65 fastback hos gudfarn min hi hi Siter - celica st 185 - kadett e gls 2,0 16v (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Originally posted by gsi-power Tenkt på dobble webbere da? bytte insug, Pedersen har ;) NEI NEI NEI!!! du bytter ikke til forgasser når du har insprut fra før av... Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Originally posted by ALJ_GSi NEI NEI NEI!!! du bytter ikke til forgasser når du har insprut fra før av... Hehe...Just kidding ;) Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 jeg skal aldri ha en bil som er nyere en 1965 med gasserjeg får arve en ford mustang 65 fastback hos gudfarn min hi hi hva er galt med gasser på en 75 malibu for eksempel hæ! Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg