KennethB Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Har en heftig stereo-innstallasjon til 740 sedan til salgs! Ble norgesmester med dette i Pro unlimited ifjor, nr 7 i EM i år og nr 2 i NM i år.. Dette er utstyr for godt over 40 lapper, og jeg har brukt MYE tid på å bygge det. Er det noen som har et bud over 25000 kr? :) Se Bilsport nr 20, eller EMMAWEB.NO for bilder... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by KennethB Har en heftig stereo-innstallasjon til 740 sedan til salgs! Ble norgesmester med dette i Pro unlimited ifjor, nr 7 i EM i år og nr 2 i NM i år.. Dette er utstyr for godt over 40 lapper, og jeg har brukt MYE tid på å bygge det. Er det noen som har et bud over 25000 kr? :) Se Bilsport nr 20, eller EMMAWEB.NO for bilder... Sølvfarga 7-serie du har? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 ja det er den Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varjas Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Gleder meg til bilen skal selges ;) Siter - Opel Astra '99 x Volvo 745GLE '87 x Opel Corsa 1.4i Joy x Volvo 760 Tic '83 x Volvo 740GL '85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Ja, med møe dekor! :) Var inne på tanken å selge den i høst, men.. Har brukt fire år på å bygge den.. Hadde blitt litt vemodig. Reiv ut stereo'n og har begynt på ny innstallasjon istedet! :) Har noe dvd-greier liggende også, hvis det er noen som er interressert i den slags.. Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varjas Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Har sett bilen din fra den hadde original Volvo styling på Dezibel på Hamar, med K motor :) Orgasmisk å se den på Rudskogen 2003 :P Du må være så utrolig nøye, med tanke på dashbord, dørsider, instrumentskiver osv osv.. Rett og slett blant topp 5 i Norge. Siter - Opel Astra '99 x Volvo 745GLE '87 x Opel Corsa 1.4i Joy x Volvo 760 Tic '83 x Volvo 740GL '85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by KennethB Ja, med møe dekor! :) Var inne på tanken å selge den i høst, men.. Har brukt fire år på å bygge den.. Hadde blitt litt vemodig. Reiv ut stereo'n og har begynt på ny innstallasjon istedet! :) Har noe dvd-greier liggende også, hvis det er noen som er interressert i den slags.. Hvilke DVD greier? Send meg mail på jontepop@online.no Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Oi, det var da vanvittig skryt da...:) Den har forandret seg mye siden Rudskogen da.. ;) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansM-740GL Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by KennethB Oi, det var da vanvittig skryt da...:) Den har forandret seg mye siden Rudskogen da.. ;) Meget PEN 740! Og gjennomført! Selge den bilen der?!! Vært mye på fylla i det siste?? Siter - Volvo V70 2,4D 130HK 2004 x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt x Volvo 740 B230F 1991 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Bilen din er sinnsykt kul! Du har vel ikke mulighet til å legge opp noen bilder av interiøret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Hei! Har ingen spesielle bilder av interiøret, men du finner vel kanskje noen bilder på emmaweb.no.. :) Er det ingen som er interressert i installasjonen i bagasjerommet da?? Billig billig.. :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Fin bil du har Kenneth! :) Gjordt mye med den eller? ;) Alt går an når en har snille foreldre.... :cool: Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Ha ha, Brønstad! Welly fønni!! :D Trur fortsatt ikke mine kjære foreldre er så imponert over avkommets økonomiske prioriteringer. :rolleyes: Gikk turen hjem greit eller? Ivers var vel i koma igår tenker jeg.. :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stubb Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Originally posted by KennethB Hei! Har ingen spesielle bilder av interiøret, men du finner vel kanskje noen bilder på emmaweb.no.. :) Er det ingen som er interressert i installasjonen i bagasjerommet da?? Billig billig.. :) hei... jeg er mulig interresert i installasjonen din i bagasjen, er dette en hel kasse eller? hvordan elementer passer inn? kan sende mail på thomas_Stubberud@hotmail.com Siter * Subaru Impreza WRX STI -Volvo 240 Turbo prosjekt -Ford Fiesta Sport 01 -Volvo 850 R -Volvo 740 Gl, Volvo 740 "R",-Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Rett e-mail adresse er vel å foretrekke..:) Prøvde å sende, men fikk bare feilmelding... Send meg en mail du, så prøver vi igjen. kenneth_bakken@hotmail.com Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg