Gå til innhold

Nissan Almera styilnghjelp / showoff!

Ranger emnet

prizma

Anbefalte innlegg

hei, har en Nissan Almera, den som styler best utifra følgende innstruksjoner, er rett og slett best ;)

Eller den som vil gjøre det er enda snillere ;)

Følgende deler skal brukes:

cz_207100.jpg

cz_207400.jpg

side2.jpg

Skjørtene og fangerene.

spoyler.jpg

spoyler2.jpg

Spoileren, gjerne den lave...

Alessiof1.jpg

felgene: Alessio F1 - hvis annet bilde er nødvendig..

og gjerne noe flames og skit på siden, noe striper ikke noe "jing jang greier," men noe fint.

Bilen, i svart, rød eller blå metallic.

En viktig detalj er "rompa: den ser slik ut på en 96 modell:

talvi.jpg

Sså finner dere et fint bilde, og hiver på styling og spoiler,

*ny link til styling::>her * så send en mail da! prizma_one@hotmail.com

Så er jeg kjempehappi, beste resultat blir bilen min lik!

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stylingen skal settes på en 96 modell Almera, (derfor jeg viser baken av bilen - som en viktig detalj)

Stylingen + fargen + spoileren skal på en bil + noe stÆsj som klistremerker og skit... og seff felgene, Aleffio F1 om neon vil ha bedre bilder! 17" !!

Er lungt hvis det står JBl eller BRL på siden av bilen forresten, da de sponser bil prosjektet mitt ;) fatter du???

Jeg er ikke flibk til å google, så jeg fan tikke et høyt oppløst bildet til dere, derfor ga jeg dere bare mulighet til å finne det selv!

Nissan Almera 1,4s - ikke gti!

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stylingen skal settes på en 96 modell Almera, (derfor jeg viser baken av bilen - som en viktig detalj)

Stylingen + fargen + spoileren skal på en bil + noe stÆsj som klistremerker og skit... og seff felgene, Aleffio F1 om neon vil ha bedre bilder! 17" !!

Er lungt hvis det står JBl eller BRL på siden av bilen forresten, da de sponser bil prosjektet mitt ;) fatter du???

Jeg er ikke flibk til å google, så jeg fan tikke et høyt oppløst bildet til dere, derfor ga jeg dere bare mulighet til å finne det selv!

Nissan Almera 1,4s - ikke gti!

Jeg vil se hvordan den kommer til å se ut se, eventuelt i alle 3 fargene....og hvit?? kanskje det..

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem er så fuckings fete så du aner det ikke, putter du på ZetaLinnea 40mm, altså 4/17/205 dekker, da er du kongen troro samla pris ligger på 17000,- men det er med 40% rebatt, er MYE penger men det er verdt det! =P har dem i garasjen =P

Originally posted by Brenna_Racing

Måtte bare si at jeg har akkurat samme felger å samme dekk som du har lyst på (Alessio) .:D Fete de ass.. Kule om kvelden, for de har litt chrom effekt

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider