Roberto Skrevet Desember 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 Har litt tilbudt en 531 topp til noen lapper.. Men hvor mye ekstra får jeg om jeg kjøper denne? 240en trenger litt mer guff, men jeg gidd ikke betale noe særlig hvis det bare er 10 hester det er snakk om..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Desember 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 er nok ikke snakk om så mye mer enn 15hester, kommer an på hva slags kam som sitter i... 531 toppen er jo et mye råere utgangspunkt for videre trimming da, det blir mye lettere å hente ut flere hester hvis du har den toppen! Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Desember 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2002 Ok. Hvor mye kan jeg forvente med en 531 topp med R-cam med filter og 2.5" eksos da? Porting og polering kommer nok og.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg