Gå til innhold

Da ble det min tur igjen.....nesten!!

Ranger emnet

DCA

Anbefalte innlegg

Passerte en ford mondeo som sto parkert ved riksvegen for ca. 10min siden...noe som viste seg å være en gris med laser, for da jeg kom rundt neste sving sto det ei kjærring i vegen og vinket meg inn..så ble det spørsmål om vognkort og førerkort... ble målt til 84km/t i 60 sona, noe som hu mente var ganske grovt på glatt føre...halvglatt ihvertfall...MEN de hadde akkurat avsluttet så jeg fikk streng beskjed om å kjøre rolig videre og slapp med det!! da var flaksen min for dette året brukt opp tror jeg :D hoho hvor jeg er lettet!!!:usa:

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår kjære stat kjente ingen ting...de tapte heller litt hvis en regner slitasje på laser og forbrente kalorier dama brukte på å kjefte på meg!! det er en god dag i dag vil jeg si!:D

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde noe lignende i sommer, hadde en sivil purk etter meg en strekke og trodde han hadde gjort det stort når han stoppet meg! Han sa at det røyk lappen min og at han aldri hadde sett sånn kjøring før, 4 i bilen på mørk vei :eek:

Heldigvis spurte jeg om å få se målinga før inrømmet noen ting, og han hadde ingen bortsett fra en ufullstendig punkt til punkt måling, så han kjeftet litt og lot meg kjøre av gårde :D

Rettferdig sier jeg, halv 4 om natta på en øde vei, hvem sitter å venter på at biler skal passere der a?

[0]Bmw 320i -89

[X]Toyota Corolla -86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DCA: Er du klar over hvor mye jeg skulle ha mobba deg om du hadde mista den? (Igjen) :D:D

Skulle likt å vært flue på veggen om du hadde kommet hjem å fortalt at du hadde kjørt den av deg enda en gang :D

Menneh.. Litt flask må jo du å få ha ;)

1994 VW Golf TDK

2000 Yamaha Dragstar 1100

x 2006 Bombardier Outlander 800

x 2006 Bombardier Rally

x 1982 "Chewy" Corolla DX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KingCamel

DCA: Er du klar over hvor mye jeg skulle ha mobba deg om du hadde mista den? (Igjen) :D:D

Skulle likt å vært flue på veggen om du hadde kommet hjem å fortalt at du hadde kjørt den av deg enda en gang :D

Menneh.. Litt flask må jo du å få ha ;)

Tror ikke fattern hadde blitt akkurat imponert da nei... blitt sikkert

fulstendig stopp med å låne bil da ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber sammen med en som ble tatt i 110 mellom Solli og Missingmyr (var 90 sone da 80 nå).

Purke sklia kom frem til han og la frem for han hvor fort han hadde kjørt og hvor mya han fikk lov til å betale.

Men, det eneste som han tenkte på var: Hey håndjern jo (+ sikkert noe mere kinky tanker).

Lo meg skakk da han fortalte det på jobben.

02 Caravelle tdi

84 Golf GTI (i deler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme skjedde nesten med meg også, mata på ut fra shell strømmen istad og hadde vel en 160 når jeg så det svingte ut en politibil bak meg. Jeg vrengte inn en stikkvei og kjørte rolig, de fulgte seff etter og etter en stund stoppet de meg. Etter å ha fått vognkort og førerkort spurte de hvor lenge jeg hadde lyst til å ha lappen. Da jeg svarte sikkert en stund til så humret han. De sjekket alt. Til og med om batteriet var skikkelig festet, de ville så absolutt ta meg. Etter stund sa han rett ut: du kjørte som en gris, men vi rakk ikke få noen måling på deg, men du burde ligge veldig lavt i terrenget. Du får ikke så mye som en advarsel en gang, med en gang jeg kan ta deg så gjør jeg det. Så spurte jeg om det var vanlig å gi advarsler og han svarte at det pleide han å gjøre. Så fikk jeg tilbake lappen og pustet lettet ut. Til slutt spurte jeg med et smil om munnen om de ville ta meg, da svarte han surt tilbake at det ville han som faen, men jeg hadde visst flaks nå da:rolleyes:

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shaky

Jobber sammen med en som ble tatt i 110 mellom Solli og Missingmyr (var 90 sone da 80 nå).

Purke sklia kom frem til han og la frem for han hvor fort han hadde kjørt og hvor mya han fikk lov til å betale.

Men, det eneste som han tenkte på var: Hey håndjern jo (+ sikkert noe mere kinky tanker).

Lo meg skakk da han fortalte det på jobben.

Apropo kinky tanker ja....

snakka med samma purk dama for noen måneder siden, selvsagt i

kjempe fylla...sa til a at jeg ville se a naken å sånn... hehe...var vel derfor hu lot meg slippe..syntes vel jeg var sjarmerende:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke fullt så mye flaks i sommer da jeg blei stoppa kl halv 4 om natta. Blei måla til 107 i 80 sone. Kosta meg 5lapper og 2prikka. Må si jeg mista feriestemninga da. Hadde ikke møtt en halv bil før en svart purk hoppa ut i veien forran meg og vinka meg fint inn til sia. Var bare gla lappen fikk være med hjem jeg. for jeg hadde bare 4min igjen å kjøre!!

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DCA

Apropo kinky tanker ja....

snakka med samma purk dama for noen måneder siden, selvsagt i

kjempe fylla...sa til a at jeg ville se a naken å sånn... hehe...var vel derfor hu lot meg slippe..syntes vel jeg var sjarmerende:rolleyes:

Bra jobba!! thumpsup (kunne fort gått andre veien men...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider