Gå til innhold

Denne mannen burde hatt medalje

Ranger emnet

Loppa

Anbefalte innlegg

Gikk amok med jernstang på E6:

Les artikkel i Aftenposten

""""""""""""""""""""""""""""

Kjørte litt sakte

Hendelsen skjedde tirsdag kveld. Eidsvoll-kvinnen kjørte ti kilometer under fartsgrensen på E6-strekningen Jessheim-Minnesund på grunn av elgfaren i området. Trailersjåføren, som ikke kom forbi, la seg isteden tett bak Viken med fjernlysene på i flere kilometer.

- Da han endelig kom seg forbi, svarte kvinnen bak ham med å sette på fjernlysene.

""""""""""""""""""""""""""""""

Hallo !! Hun ligger så sakte og tar ikke hintet når et vogntog ligger og blinker med lysene i flere kilometer ?? God damn woman!!! Skal du ligge så sakte - sving inn til siden og slipp folk forbi da vel !!!! Arrrrghh !! :mad:

Hun skulle blitt fratatt lappen på stedet. Dette er mennesker som er en fare i trafikken. Lager kø på den måten på E6 da !

Trailersjåføren skulle hatt medalje, ære og berømmelse for sin innsats for fremkommelighet og trafikksikkerhet.

:)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette minner meg om når jeg og mamma henta bilen min...

Jeg kjørte fra lillehammer etc, så blei jeg trøtt osv og hun tok over. Jeg fikk sove i 30 min før jeg hørte fløyting og diverse.. Så bak, da lå det et vogntog oppi ræva på bilen.. Og flere biler bak..

Jeg sa til mamma: "Sving av her, så kjører jeg"

Tok rattet.. Ventet til alle hadde kjørt forbi, alle så jo på oss osv..

Så ga jeg gass. kjørte etter.. til slutt hadde jeg passert en bil rekke på 5 biler og 2 vogntog..

Noen kan ikke det med å kjøre ræserbil, jeg kan ;) men, hakke lappen nå da, haha.

Mamma er dårlig bak rattet.. Hun har aldri kræsjet eller noe, men hun har nok irritert mange billister.. Hater sånne..

Men, nå har jeg bare 2 mnd'er igjen å sitte på henne.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 km under på europaveien = lastebilsjaffisens VÆRSTE mareritt. Særlig før en bakke eller noe sånt, der er det veldig viktig å ha mest mulig fart i bånn.. Uansett om man er tom eller fullastet.

Mvh

9 måneder fra å ha lappen på vogntog som er ivrig øvelseskjører.

1997 Volvo S70 2.0LT

x - 1997 Volvo S70 2.0S

---

1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by paralell

faens... har 2 år igjen til jeg kan ta vogntog lappen!

GLEDER MEG!!!!!!!

Muhaha ;)

18 år jeg, og får lappen på hele sulamitten i oktober 2003.. hvorfor? Går Transportfag :)

Fortsatt, moralen i denne tråden er:

Ser dere et vogntog i speilet, ligg heller 5-10 km over fartsgrensa.. Bedre det enn å få 50 tonn i bagasjen..

1997 Volvo S70 2.0LT

x - 1997 Volvo S70 2.0S

---

1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg ligger i mine 5-10 over grensa. og en lastebil sjåffis ligger å dytter så legger jeg meg 25kmh under grensa i bunn av neste bakke..

så drar jeg på igjen...

når folk kjører "normalt" og lastebil sjåffisen ligger å trøkker burde han vært politi anmeldt for drapsforsøk...

hvis jeg må stoppe for noe foran meg i min lille golf og dermed får en lastebil i ræva ekke det sunt...

nå skal det sies at hele problemstillinga er noe søkt, da jeg aldri kjører så smått at de blir liggende å trøkke.. bortsett fra hvis det er endel trafikk...

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mye sjef det der!

Faen at det er muligt og si noe så dumt som at dere syns det er sjef... Det er jo talentløst! Håper han mister lappen og får straff.. Mannen må jo være gal!

Vist damen ikke følte seg trygg vist hu hadde kjørt fortere så får hu kjøre seint.. Bedre det en at hu skal få panikk og treffe en av oss i fronten..

Tenk deg; du skulle nett BARE hente en bil.. Det sto sommerdekk på den og det var glatt ute, og du måtte få den hjem.. Snegla deg hjemmover fordi det var det eneste forsvarlige, og du følte deg ikke trygg vist ikke du hadde kjørt sent..

Og så kommer det en feit gammel jævla gal lastebilsjåfør og begynner og denge løs på bilen din (?!) .. Neh, talentløst!

Folk må få kjøre så fort som de føler er fort nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by le0n

Er ikke mye sjef det der!

Faen at det er muligt og si noe så dumt som at dere syns det er sjef... Det er jo talentløst! Håper han mister lappen og får straff.. Mannen må jo være gal!

Vist damen ikke følte seg trygg vist hu hadde kjørt fortere så får hu kjøre seint.. Bedre det en at hu skal få panikk og treffe en av oss i fronten..

Tenk deg; du skulle nett BARE hente en bil.. Det sto sommerdekk på den og det var glatt ute, og du måtte få den hjem.. Snegla deg hjemmover fordi det var det eneste forsvarlige, og du følte deg ikke trygg vist ikke du hadde kjørt sent..

Og så kommer det en feit gammel jævla gal lastebilsjåfør og begynner og denge løs på bilen din (?!) .. Neh, talentløst!

Folk må få kjøre så fort som de føler er fort nok...

Poenget lille luring, er at om man skal kjøre sakte er det helt greit, men slipp for guds skyld forbi trafikken bak deg. Det var grunnen til at han klikket sånn og jeg hadde gjort det samme og har vært nære på mange ganger. Skal man kjøre skatere enn "normen" så må man slippe folk frem !!!!

:mad:

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Poenget lille luring, er at om man skal kjøre sakte er det helt greit, men slipp for guds skyld forbi trafikken bak deg. Det var grunnen til at han klikket sånn og jeg hadde gjort det samme og har vært nære på mange ganger. Skal man kjøre skatere enn "normen" så må man slippe folk frem !!!!

:mad:

Sånne som dere som er farlige i trafikken, ikke de som ikke slipper forbi.. Prøv og slapp av, stopp opp og ta en kaffe og en røyk og la livet gå sin gang..

Skjønner ikke hvorfor ALLE forumer har folk som absolutt ikke tåler kritikk og folk som har andre meninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider