le0n Skrevet Desember 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2002 Originally posted by eirikoo DET er en annen sak. Forsvarer ikke at han gjorde det. Men man skal som sagt slippe folk forbi. Joa, klart det.. Ikke no særlig og ligge bak og sige men det kan ha vært drøssevis med grunner til at denne damen ikke slapp forbi, som f.eks. glatt føre og ikke turde og bremse no særlig ned når lastebilen ligger og pusher... Anyway, tviler på at kjærringa gjorde det med vilje så sånn er det... Men håper særiøst at fyren for en slags straff, for og skremme vettet av kvinnfolk og i tilleg ramponere bilen er DRØYT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Desember 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2002 Heilt enige... Sånne e faen meg så irriterende atte det e sjukt.. Bør vel heller fokusera på dei så kjøre for treigt enn litt for fort ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Desember 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2002 mannen burde vært bura inn, enkelt og greit. selv om vi hater folk som er forsiktige i trafikken kan vi ikke slå dem ned. mennen er jo ustabil. sålenge folk følger reglene kan dem ikke være redde for at plutselig har dem ei jernstang i hodet og en kniv i ryggen..det ER lov kjøre 10km under grensa... Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Desember 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2002 Jeg sier som de andre gutta sier det jeg.... Slipp lastebilen forbi.. enklere er det ikke.... GOD JUL:) Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Originally posted by zero mannen burde vært bura inn, enkelt og greit. selv om vi hater folk som er forsiktige i trafikken kan vi ikke slå dem ned. mennen er jo ustabil. sålenge folk følger reglene kan dem ikke være redde for at plutselig har dem ei jernstang i hodet og en kniv i ryggen..det ER lov kjøre 10km under grensa... Jeg er helt enig med deg at det er folk som liker å føle seg trygge med å holde farts grensa.. men når en person HINTER til at du skal legge deg litt til siden og slippe noen forbi. så for guds skyld faen ikke verken tut, bann eller bruk fjernlysa på han når han først har muligheten tli å komme forbi og VIL kjøre fort!! Håper at slike som DEG klarer å skjønne hans situasjon!!! Jeg støtter lastebilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 det er sånne folk man får lyst til å stoppe bilen foran for så og slå ned personen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Originally posted by paralell Det samma gjelder når en lastebil kommer fra siden og alle SKAL presse seg frem forbi bare fordi dem har høyre-regelen.. Ikke glem at en 50 tonns trailer heller kan stoppe momentalt. så la dem heller kome forbi når dem MÅ! alle har da vikeplit fra høyre :) uansett så har da vell ingen lov til å kjøre over 90 på e6 utenomm på visse strekker som har 100 km da :) men en trailer har da vell fartsgrense på 80 da? eller tar jeg feil?? p.s ikke bli for sinte nå da :) :) :) jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Du har en liten 90 sone ovenfor alnabru, rett ved innkjøringa til lørenskog og lillestrøm osv... hadde vertfall, tror den er der enda. Lastebilen har vel 90 tror jeg? Er jo der de er fartsbegrenset ;). Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Dette leste jo jeg i lokalavisa for noen dager siden!! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Det er teoretisk ikke lov å kjøre fortere enn 80 med lastebil/vogntog, men man blir ikke stoppa for 90 i 90/100 sone. Fartssperra slår inn på 90 km/t, men den er jo ikke presis, så noen går over og noen går under. Siter 1997 Volvo S70 2.0LT x - 1997 Volvo S70 2.0S --- 1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg