Gå til innhold

Denne mannen burde hatt medalje

Ranger emnet

Loppa

Anbefalte innlegg

Originally posted by eirikoo

DET er en annen sak. Forsvarer ikke at han gjorde det.

Men man skal som sagt slippe folk forbi.

Joa, klart det.. Ikke no særlig og ligge bak og sige men det kan ha vært drøssevis med grunner til at denne damen ikke slapp forbi, som f.eks. glatt føre og ikke turde og bremse no særlig ned når lastebilen ligger og pusher...

Anyway, tviler på at kjærringa gjorde det med vilje så sånn er det...

Men håper særiøst at fyren for en slags straff, for og skremme vettet av kvinnfolk og i tilleg ramponere bilen er DRØYT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mannen burde vært bura inn, enkelt og greit. selv om vi hater folk som er forsiktige i trafikken kan vi ikke slå dem ned.

mennen er jo ustabil.

sålenge folk følger reglene kan dem ikke være redde for at plutselig har dem ei jernstang i hodet og en kniv i ryggen..det ER lov kjøre 10km under grensa...

Audi A4

- 2.0 TDI B8 Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier som de andre gutta sier det jeg.... Slipp lastebilen forbi.. enklere er det ikke.... GOD JUL:)

If I can't take it with me to heaven,

I'm going drive it strait to HELL....

Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil)

Kadett C -77 prosjekt

X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil)

X-'75 volvo 240

->VOLVO<-

(verdens raskeste landbruks maskin!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by zero

mannen burde vært bura inn, enkelt og greit. selv om vi hater folk som er forsiktige i trafikken kan vi ikke slå dem ned.

mennen er jo ustabil.

sålenge folk følger reglene kan dem ikke være redde for at plutselig har dem ei jernstang i hodet og en kniv i ryggen..det ER lov kjøre 10km under grensa...

Jeg er helt enig med deg at det er folk som liker å føle seg trygge med å holde farts grensa.. men når en person HINTER til at du skal legge deg litt til siden og slippe noen forbi. så for guds skyld faen ikke verken tut, bann eller bruk fjernlysa på han når han først har muligheten tli å komme forbi og VIL kjøre fort!!

Håper at slike som DEG klarer å skjønne hans situasjon!!! Jeg støtter lastebilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by paralell

Det samma gjelder når en lastebil kommer fra siden og alle SKAL presse seg frem forbi bare fordi dem har høyre-regelen..

Ikke glem at en 50 tonns trailer heller kan stoppe momentalt. så la dem heller kome forbi når dem MÅ!

alle har da vikeplit fra høyre :)

uansett så har da vell ingen lov til å kjøre over 90 på e6 utenomm på visse strekker som har 100 km da :)

men en trailer har da vell fartsgrense på 80 da?

eller tar jeg feil??

p.s ikke bli for sinte nå da :) :) :)

jon

lordbongo

77 mod 3.0 gl granada stv

77 mod 3.0 gl granada sedan

1/2 74 mod consul coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider