Gå til innhold

Bilder: Streetmeet Tromsø 29. oktober

Ranger emnet

Flexxi

Anbefalte innlegg

Originally posted by Narmacil

"Vil noen ha sladdet skiltene så får de ta kontakt?"

Det er det villeste jeg har hørt, hvor mange av de som eier bilene tror du som er innom her og kan kan si " du, kompis, gidder du sladde skiltet mitt er du snill"?

Ser det som din plikt som fotograf å sladde skilter før du legger ut bildene, hvis du ikke forstår HVORFOR så har du lite på et bilforum å gjøre.

Vi har allerede opplevd at medlemmer på dette forumet har fått bilene sine stjålet og ribbet pga uønsket oppmerksomhet.

Sett at noen får bilen sin stjålet og strippet for deler, en bil som noen har brukt mange timer og mye penger på fordi noen identifiserte bil og eier fra skiltnummeret du ikke giddet sladde?

Håper du skjønner at man MÅ sladde ALLE skilt på biler man tar bilde av, av respekt for eierne av bilene. Er rimelig sikker på at de fleste eierne av bilene der er glade for at du tok bilde, men tviler på at noen av dem liker å ha skiltet avbildet så gud og hvermann kan finne ut hvem som eier bilen, og viktigst av alt; hvor den er..

Vær så snill og sladd skiltene, så vi alle kan nyte bilene i Tromsø uten å bekymre oss for at noen svin skal stikke av med dem pga uønsket oppmerksomhet.

ehem.. UØNSKET oppmerksomhet?

javell. den var ny. for bilen du kjører på gata ikke har synlige skiilter som dagli blir sett på av minst 30.000mennesker, ikke minst de gangene du er på et treff og shower så er det minst like mange som tar bilder av bilen og har bildene selv hjemme uten å slædde skiltene.

Slædding av skilter er en dårlig unskylding mot tyveri...

jeg kunne likegjerne ha venta uttafpr huset ditt en dag eller tilfeldig ha sett deg på gata og tatt bilder av bilen din .....

Hva er forsjellen om bildene er på nett?

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by a3fanatic

er jeg den eneste som reagerer på at bilene er skitne som faen!? Thank god for at jeg bor i sandnes og ikke noooord

det har seg da slik, at en del av folkene faktisk vasket bilene sine før treffet, men ligger så mye drit i lufta at før du har rukket å kjørt 1 km, er den like skitten som før du vasket den=/

dessuten var ikke været det beste;) var fitt kaldt

99` Lupo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Narmacil

Ser du har tattt ned bildene, det er kjempebra :D:D:D

Ikke for å være en TOTAL drittsekk, men vi må passe på hverandre her på forumet, vil ikke at et medlem skal stå opp en fin morgen og ikke finne bilen sin.

Nok en gang, kred til deg for å sladde bildene :D:D

Stå på!

Herregud, har du ikke anna å gjøre en å mase på folk om å sladde bildene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si dere er heldige a3fanatic, att dere ikke har regn så bilene bir skittne...

må nesten fløtte ned dit... så slipper jeg å ha skitten bil...

dah....

Den jeg har nu:
2009 Mazda 6 sport 2,2d

Biler som jeg har hatt:,

98 mod, Bmw 520i 24v
94/95, Mazda 626 16v
82 mod, Vw Passat

Without evil, there would be no good

Lenke til kommentar
Del på andre sider