nitewlkr Skrevet Desember 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 http://www.hejbilist.nu/rondell.html til alle dere som lurer på hvor og hvordan E18 ender... lol Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Desember 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 Når fikk vi svenske vikepliktskilt i oslo? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 Originally posted by CrZy_T Når fikk vi svenske vikepliktskilt i oslo? ikke jeg som har påstått at det er i norge E18 ender.....:rolleyes: er en svensk side trossalt... de vet sikkert ikke bedre Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Desember 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 Originally posted by nitewlkr ikke jeg som har påstått at det er i norge E18 ender.....:rolleyes: Nei, men det sto på sida som du posta, regner med at du leser igjennom alt slik før du poster :D Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 Originally posted by CrZy_T Nei, men det sto på sida som du posta, regner med at du leser igjennom alt slik før du poster :D Tja gjorde jo det men som jeg skrev svenskene vet sikkert ikke bedre..... eller så har de bare skrevet feil :D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg