Gå til innhold

Endelig blitt GTI eier

Ranger emnet

Shaky

Anbefalte innlegg

Onsdag den 03.11.04 fikk jeg min 84 GTi.

Det er så å si ikke noe rust, men noe småting som må fikses.

Er SÅÅÅÅ glad han PrimeraSRI la ut annonse for naboen sin på kjøp/salg her, men håpet sank en del når han skrev at det var noen som hadde ringt på den.

Så jeg sendte sms til eier om å svare meg hvis han hadde den fortsatt.

Håpet mitt hadde forsvunnet for lengst da jeg fikk melding kl 23:50 på kvelden om at han fortsatt hadde bilen.

På mandagen var jeg å tittet på den og likte det jeg så, så det ble til at jeg sa jeg tok den og hentet den onsdagen etter.

Det beste av alt er at den er slik jeg ville ha gjort med en slik bil.

90 fangere og dører, grill uten emblem, bare 2 lykter med grill list, sota blinker fremme og sota lykter bak, samt alu og senking.

Så i slutten av denne mnd så blir det handlet inn og monter alarm (vesta krevde det gitt, hadde blitt gjort uansett).

HEHE, han vesta fyren jeg var hos sa at dette ble dyr forsikring (delkasko og 16000km 70% bonus) Dette vil koste deg 4600,- i året.

Han sammenlignet med min sierra (8000 km og ansvar 70 % bonus) som kostet 1300,- i året, så jeg synes ikke det var så ille.

02 Caravelle tdi

84 Golf GTI (i deler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis været er bra i morgen så skal jeg ta noen bilder.

Skal bytte register reimma på den da.

Det som skal gjøres med bilen bortsett i fra å kjøre den, er først å få byttet instrument skivene til hvite med en egen liten vri på.

Skal etterhvert byttet til et mere sporty ratt og se om jeg ikke får skaffet meg grøfte lys.

Har litt lyst på slike klarglass lykter forran, men vet ikke om det blir noe ut av det.

Ellers så er den jo slik som jeg liker at en golf skal se ut.

Å jo, fører setet skal byttes, for å ikke glemme at alarm og litt bilstereo skal inn.

02 Caravelle tdi

84 Golf GTI (i deler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider