BLACK.PEARL Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Originally posted by Viking067 VG og bil............. :rolleyes: Terninger på biler = LOL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 hu ga jerne hu ja! kriminelt!!! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suveren Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Herregud, de kunne like godt plassert Torhild Skogsholm eller Valgjerd bak rattet..Den videoen kunne vært en parodi. Siter - 1995 Bmw E36 325i coupe X - 1995 VW Golf GTi - Solgt X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt -------------Sev/Bergen-------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrico Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Originally posted by Suveren Herregud, de kunne like godt plassert Torhild Skogsholm eller Valgjerd bak rattet..Den videoen kunne vært en parodi. Helt enig! Sender ikke ei kjerring (i hvertfall ikke ei med 0 peil) for å gjøre en manns jobb :D Siter '99 Saab 9-3 2.0t x'94 Volvo 460 (2.0l) x'89 VW Corrado g60/Turbo x'93 Volvo 460 (2.0l) x'85 Volvo 240 (2.3l) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludo Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Gi oss noen som har intresse for bil! Ikke noen som syns at det e tøft med gul bil. Personlig har jeg rød bil, og alle vet jo at de går fortest Siter 2008 Isuzu D-Max - Lille lastebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 fjern fitta !!! Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Originally posted by Ferrari Det er den mest tragiske filmen jeg har sett.... lei meg på VG'es vegne... Vet ikke 0-100 tider en gang. Amatører... Skulle ha fått en litt mer erfarne og, en med mer peiling til å teste den.... Oooii vi kjører i 130, hey som det går! Det verste er at hun har jobbet som biltester i mange år for bladet MOTOR (utgitt av NAF)!! Jeg synest det sier sitt om MOTOR (helt tragisk bilblad!) Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Flink forran kameraet gitt.. Ble helt ellevill jeg av den entusiasmen der. Og den musikken.. Hvilken kategori skal man putte den under. Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Originally posted by Camryfellow Hvilken kategori skal man putte den under. Arkiv 17(Søppel) Til og med muttern hadde passet bedre til å teste Gallardoen, og hun får panikk bare jeg kjører i 50 m/Golfen... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Ærlig talt. JEG kunne gjort en utrolig mye bedre jobb en det der. Det som irriterer meg mest er at hun ikke får en dritt glede av turen fordi hun ikke bryr seg. JEG skulle kjørt den bilen i stedet for den kjerringa. Jeg har aldri stått forran et kamera, men gud bedre, jeg skulle virket mer proff det hun presterer. Det er utrolig at de i det hele tatt har lagt ut klippet. Det er en lidelse å se på fra ende til annen! De har ikke en gang giddet å slå opp 0-100km/t tiden. Snakk om å sette seg inn i jobben sin! Hun virker rett og slett totalt inkompetent. Etter det jeg har sett, er jeg tross alt imponert at hun i det hele tatt klarer å operere en manuell girboks. Jeg kan ikke skjønne annet enn at et kjønnsfiksert skrell i en eller annen kontorstilling ansatte denne "biltesteren" av en dame pga. kjønnsfordeling bla bla edit: glemte at det er "race...ehh.. formel1-gir" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 forklaringen ligger i at det IKKE er manuell girboks :) Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninja-mannen(c) Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Bløderne :titties: bør holde seg ved komfyren eller i senga. Sånn skal Lamboen kjøres(Gallardo får skambank av en spaghetti-sykkel) Siter MC-porr! Dagens Mille vwbus.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Originally posted by Suveren Herregud, de kunne like godt plassert Torhild Skogsholm eller Valgjerd bak rattet..Den videoen kunne vært en parodi. haha.. godt sagt!! elendig opplegg.. :o Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Hvis noen klarer å lage en god norskevits ut av det her så fyr løs. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Haha noe så tragisk... "kan vi ta den i 3dje her nå?" Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg