Gå til innhold

Mista lappen,hva må til for å få den igjen?

Ranger emnet


znapp

Anbefalte innlegg

Mista lappen for 12mnd..

må jeg ta Teoriprøven,oppkjøring,mørkekjøring,glattkjøring igjen?

eller trenger jeg kun oppkjøring?

på f.eks teoriprøven står det jo at den er gyldig i 3år.. men det gjelder kanskje ikke hvis man mister lappen og må ta den på nytt?

 

har ikke hatt lappen ut prøveperioden..

Opel Vectra 95mod 2,5l V6

Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 8 måneder jeg og vedtok ikke dette.Saken gikk til retten og da fikk jeg advokat på saken å inngikk forlik. Fikk da straffen halvrt faktisk. Vet ikke om dette er ren flaks, men det spørs hva du har gjort. Jeg fikk skrens i en sving og traff en aen bil. Var store skader, men jeg var under fartgrensen, men ble dømt for uaktsomkjøring. Er vel rimelig håpløst å få advokat på saken visst du har blitt tatt i fartskontroll eller lignende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sibba

Fikk 8 måneder jeg og vedtok ikke dette.Saken gikk til retten og da fikk jeg advokat på saken å inngikk forlik. Fikk da straffen halvrt faktisk. Vet ikke om dette er ren flaks, men det spørs hva du har gjort. Jeg fikk skrens i en sving og traff en aen bil. Var store skader, men jeg var under fartgrensen, men ble dømt for uaktsomkjøring. Er vel rimelig håpløst å få advokat på saken visst du har blitt tatt i fartskontroll eller lignende

jeg er ganske fornøyd jeg..

med tanke på hva jeg har gjort..

Opel Vectra 95mod 2,5l V6

Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zwan

 

Den kaken er ikke av billigste sort akkurat. :rolleyes:

 

altså.. vanlig marsipan kake koster jo 300.- for en bitteliten kake jo!! er ikke billig med vanlig kake heller.. hehe ;)

 

(synd med lappen :/)

 

hva hadde du gjort?

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår