Jonte Skrevet Desember 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 Hvor får jeg sånne her med Golf på eller Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Desember 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 :nono: mx3 ting i en vag?! er du gal! Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Desember 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 Originally posted by Pacmania :nono: mx3 ting i en vag?! er du gal! Skrev vel med Golf på.. Dessuten har ikke VAG 80-talls-badehåndkle-mønster i setene.. ;) Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Desember 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2002 Masse Engelske butikker som selger det, men tror de har det hos NBS på Liertoppen. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agjell Skrevet Desember 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2002 Det fulgte med på GTi'en min, så det kan hende du kan kjøpe det hos møller eller andre som selger standard VW deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Desember 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2002 det heter vel noe som 'innstegsplater' eller noe på norsk.. heter 'sills' på engelsk.. fra england er vel Lockwood å anbefale. du finner for eksempel ett godt utvalg på www.directcarparts.co.uk :) har bestilt slike til en kompis, og jeg har ingenting å utsette på de! Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg