fillern Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Husk å få bytte clutchen også da. Orginal clutchen på A4 holder vel ikke noe særlig mer enn ca 260-280 hk såvidt meg bekjent. Og når du allikevel har av girkassen er det jo bare å bytte til et lettere svinghjul også. Så får du raskere gassrespons og med det blir jo aksen kjappere på bilen. :-) Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Hva heter firmaet på Fagernes? Hvis de er så rimelige med både arbeid og deler så får de en kunde til her. :D Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 http://www.protrim.no Dem har bygget om calibra'n til bruttern nå .. Blir sannsyligvis norges eneste calibra med 430hk på hjula! Dem sa så vertfall:) hehe... Men den er jo totalt ombygd nå..:D Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4r Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by fillern Husk å få bytte clutchen også da. Orginal clutchen på A4 holder vel ikke noe særlig mer enn ca 260-280 hk såvidt meg bekjent. Og når du allikevel har av girkassen er det jo bare å bytte til et lettere svinghjul også. Så får du raskere gassrespons og med det blir jo aksen kjappere på bilen. :-) Jamez har ett LETT alusvinghjul til 1.8T liggende som jeg tror er til salgs... 4080gram veier det... Det gir ganske vill respons på gassen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Bilen til Jamez så utrolig bra ut. Veldig mye bra komponenter i motoren. Gikk nok "mycket bra" kan jeg tenke meg. :) Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg