Nedi Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 ser at det ikke er rasende mye som skjer her inne om dagene, men sette igang en ny konk ? hva sier du MSpeed? forslag til bil ? Konk med tema, lettere å skille de fra hverandre? gi poeng på skills, ikke utseende på bilen ? noen som er klar ? mvh Daniel Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Ja, nå er det jammen på tide med ny konk, og avstemininga på den forige konken:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 å faen i ku***********************************************:D :D :D :D har faen meg glemt helt av votingen jeg... sorry folkens:( :( votingen kommer snart..og kanskje en n konk..tror jeg skal prøve noe nytt denne gangen..kanskje Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Er med på en konk jeg.. selvom jeg ikke er så veldig dyktig :) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Originally posted by Mats`ern Er med på en konk jeg.. selvom jeg ikke er så veldig dyktig :) da er vi 2. Er lenge siden jeg har gjort noe i PS nå også, sikkert flere måneder. Men jeg er klar for ny konk! Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 hvis noen har en ide om hvordan neste konkuranse skal bli så sleng dem ut her... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 så her kanskje=> ta en bil, en litt fet en, eclipse el lign....og så sette opp et tema for bilen, feks NFSU2 og så deretter si hva man IKKE har lov til å gjøre, feks utelokke ting som Carbonpanser osv.... en idè ?! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Originally posted by startdf så her kanskje=> ta en bil, en litt fet en, eclipse el lign....og så sette opp et tema for bilen, feks NFSU2 og så deretter si hva man IKKE har lov til å gjøre, feks utelokke ting som Carbonpanser osv.... en idè ?! Høres ut som en god plan.. Noen ta og finn en bra bil :) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 holder på med å finne et bilde nå... men startdf: hvordan kan man lage en NFSU2 bil uten carbonpanser?:eek: :D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 hehe *ler*klart det men 'just to make my point' ! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg