Gå til innhold

Bilder Av Go Golfen

Ranger emnet

Espen Haga

Anbefalte innlegg

Originally posted by Suvdal

Uff, here we go again....

Om du er så oppdatert som du utgir deg for Jonte, så bør du ha også ha fått med deg at dette er avsluttet.... Anser den saken som ute av verden for lenge sida....

Jeg er ikke så oppdatert.. Jeg har bare fått med meg at han har skrevet på evo.no forumet at motoren gikk til helvette for at han har benyttet seg av lystgassen, for så å klage til tidligere eier og TS Racing og diverse.. Men, til slutt tatt saken i egne hender...

Ellers har jeg ikke fått med meg noe mere, og om det er noe feil informasjon jeg videreformidler, så beklager jeg det.. Men, dette er det jeg har hørt..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Suvdal

Uff, here we go again....

Om du er så oppdatert som du utgir deg for Jonte, så bør du ha også ha fått med deg at dette er avsluttet.... Anser den saken som ute av verden for lenge sida....

Jeg er ikke så oppdatert.. Jeg har bare fått med meg at han har skrevet på evo.no forumet at motoren gikk til helvette for at han har benyttet seg av lystgassen, for så å klage til tidligere eier og TS Racing og diverse.. Men, til slutt tatt saken i egne hender...

Ellers har jeg ikke fått med meg noe mere, og om det er noe feil informasjon jeg videreformidler, så beklager jeg det.. Men, dette er det jeg har hørt..

Originally posted by Espen Haga

er det du som skal bet ny motor Jonte? siden du ik blir ferdi me ein sak som, Meg, TS, Casper å forsikrings selskape er??

Hvorfor skal jeg betale ny motor? Det er jo ikke jeg som har brukt for mye lystgass på den.. Det er jo du..

Det du skreiv på evo.no forumet, var det bare oppspinn da?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ber jeg deg gå inn å diskutere en annen plass... Får saken er ferdig, og du kan tru hva du vil, men ta hintet da din "dork" er ferdig med dette...

Originally posted by Jonte

Saklig.. Er ikke dette et diskusjonsforum? Jeg bryr meg om det jeg vil, og ingen kan stoppe meg.. Sånn er det bare..

SILVIA S15 Drift/lek

02 MITZU EVO 6 TME

(x)02 BMW M3 SMG II

(x)04 Dodge SRT-10

(x)04 Ford Lightning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange fete golfer ja, har du bilde av den fra Hamar da..Siden vi sier denne golfen er norges fineste, er jo fordi den vant alt i fjor, og er kåret til det... Just to let you now..:)

Originally posted by NoLimit

hehe.... Jonte er igang igjen..... :D ;) lol

Veldig pen denne bilen ja! men angående norges fineste golf 4. Så går det en på hamar som man ikke kan utelukke helt da.. ;)

SILVIA S15 Drift/lek

02 MITZU EVO 6 TME

(x)02 BMW M3 SMG II

(x)04 Dodge SRT-10

(x)04 Ford Lightning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mange andre golf 4 som er penere enn min! Prob er at mangen so ik reise på treff O.L. me bilane sine..

Liste over dei eg kjem på i farten er vell :

*Ørjan Suvdal - Golf Gti 4 Dørs ++++ (Sort)

*Jarle Skau Stubberud - Golf Gti 2 Dørs ++++(Sort)

*(X)Trond Wiggo - Golf Gti 4 Dørs ++++ (Rød)

*Karl Richard Dybvik - Nylakka Sort Golf Gti 4dørs

++++++ Sikkert MANGE MANGE fler...

99 Golf Mk4 1,8t + Nos

http://www.espenhaga.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen : Det er bare slikt bilforumet er.... Er DESVERRE preget av forbanna tullinger som ikke har annet å gjøre enn å sitte å legge seg opp i saker så de har relativt lite med i og med at saken er

avsluttet !

Og det værste av alt er at idioten sitter og skriver at det er diskusjons forum , jada... det stemmer , men gir det han rett til å starte diskusjoner på en tråd som "Bilder av go golfen" når det er kjent at saken er avsluttet og INGEN har interesse at den skal tas opp igjen !

Personligt syns jeg denne mkIV er penest !

Send en pm til en moderater espen så cleaner han vekk noen inlegg!

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Casper

Er mange fete golfer ja, har du bilde av den fra Hamar da..Siden vi sier denne golfen er norges fineste, er jo fordi den vant alt i fjor, og er kåret til det... Just to let you now..:)

Ja for all del. En meget pen bil du har bygget opp.

Rett og slett nydelig. :)

Hamargolfen:

494746-bilde1-copyof09.07.200415-23-45_resize.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår