bjarne Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Gumballdokumentar hadde gjort seg mye bedre på NRK. TV2 er bånn i bøtta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Dokumentaren var like spennende og fartsfylt som en campingtur med foreldrene mine :D Elendig redigering, jeg er ikke interresert i å se trynet til Tony Hawk or hu model dama i ca. 30% av dokumentaren, de kunne heller hatt mer intervju med folkene som var med i løpet. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 så ikke ut som de va intr. i å bli intervjuet av norsk tv:p jeg synes vertfall at dokumentaren va ræva dårlig! 2 sure og grinete pyser som som synes alt var så forferdelig..Alex Rosèn som va nevnt eller Nils og Ronny fra Walkabout hadde vert morro som programledere der:)..nei..dette var talentløst! Kunne like gjerne la være å sende programmet. Men en ting lo jeg godt av; Norwegian police? hahahaha, no skills:D:D:D Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg