Gå til innhold

Eye candy: Boble....Eye Candy Racing Edition

Ranger emnet

Eye Candy

Anbefalte innlegg

Kompisen min har foresten kjøpt den 320i'en dere bygde opp.

den mørkeblå med rigerkittet?

Btw tøff boble..

prizma tror nok han mente hjelp fra meg

Stemmer det fashen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å ja.. Det er 318 en det, ikke 320en.. Går det bra med den? Pratet så vidt med han rett før jul, da vi fikk tilbud om å være med i musikkvideo innspilling for MTV med den bilen.. Blei dessverre ikke noe av pga for kort frist for å få bilen til location.. Moro uansett, men hørte at han som kjøpte bilen av oss ikke hadde behandlet den så pent??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 1302

Å ja.. Det er 318 en det, ikke 320en.. Går det bra med den? Pratet så vidt med han rett før jul, da vi fikk tilbud om å være med i musikkvideo innspilling for MTV med den bilen.. Blei dessverre ikke noe av pga for kort frist for å få bilen til location.. Moro uansett, men hørte at han som kjøpte bilen av oss ikke hadde behandlet den så pent??

Det var vel en som kjøpte den før kompisen min kjøpte den da. Så nå befinner den seg i romsdalen. :) Nå vet ikke jeg hvordan bilen var når dere hadde den men ble ikke så ufattelig imponert når han kom og viste den. Men han som har den nå har behandlet den ganske pent. Har jo ikke hat den så mange ukene enda da. Har vist planer om å montere på turbo.

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da virker det som om hun har skiftet eier en del ganger i løpet av den siste tiden, og da har det ofte en tendens til at ting forfaller ganske fort. Hun er ikke akkurat noe bruksbil, så det må behandles med tilhørende respekt og verdighet, og det ble den dessverre ikke en god stund.. Synd å se at så mye tid, krefter og penger bli ødelagt.. Men det er godt å høre at hun har kommet til noen som veit å passe på henne, og det kan trenges for hun er tross alt 14 år gammel nå da..

Artig å høre hvordan det står til med bilen uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva?? finnes det tyske biler med Rieger styling ? damn..

aldri sett før :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

sorry gutta.. bare måtte

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...