Gå til innhold

Eye candy: Boble....Eye Candy Racing Edition

Ranger emnet

Eye Candy

Anbefalte innlegg

ikke no hengsling på selve døren? kommer jo til å trenge en hel parkeringsplass for å komme ut og inn av den bilen der da... :rolleyes: ;)

Hva med ett lite bilde av den bilen som står foran..? ser ut som en V40 som har blitt lav.. skulle bygge en sånn for noen år siden, men var jo umulig å få tak i deler.. da skjønte jeg hvorfor jeg aldri hadde sett noen andre gromme på veien :D

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

CIMG0367.jpg

Stemmer det.. Er er sommerbilen min det, er en v40 2,0T som står foran der. Når det gjelder deler til v40 har vi tre forskjellige kit til bilen, og den v40`en er bygget opp av oss, med ett carzone kit. Ligger mer bilder av den på sidene våre: http://www.eyecandyracing.no den er forøvrig også tilsalgs..

Om de dørene er praktïske?... Njaa.. Der er ikke tanken heller det da, hadde ikke akkurat tenkt til å ha den som bruksbil heller.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

?

hva har skjedd i ferien da? eller ferie og ferie.. hvordan ligger det ann med bilen? lenge til lakkering? hva mer skjer nå for tiden?

I ferien har vi klart å dra på oss en varebil som trenger litt pimping, har prioritert den i det siste. Tenker nok å gjøre ferdig den før vi fortsetter med resten, ellers er det golfen og 306`en som vil ha førstepri i tiden fremover. Fiaten vil bli satt i gang med etter det, så bobla blir nok prioritert lavest fremover.. Det er forøvrig mye å gjøre for oss om dagen, og store ting er på gang, så det blir litt for lite tid til å fikse egne biler.. MEN det er tross alt en god ting at det er nok å gjøre..

For din del da? Skjer det noe mer med bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her skjer det ikke en dritt, venter på den nettingen, send meg en bump når som helst dere skal nedover, I need it, har ikke penger til så mye for tiden, så det står litt stille.. lite med anlegg og slikt.... får vnte så lenge, skjer det noe, får dere vite det i prosjekt tråden....

får i se litt av det som er gjort med de andtre bilene da? ikke hørt noe om en golf :) men 306'n ble jo tøff, den skulle dere vært ferdig med for lenge siden.....

8t daglig eller?

godt nyttår!

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nedover på fredag.. Kan treffe deg da, send meg en pm med telefonnr ditt så kan jeg ringe deg senere i uken.

Golfen er for en kunde.. Blir nok ganske spesiell etterhvert.. Tenker nok det kommer en tråd om den når ting blir litt mer ferdig..

8t?.. Nærmere 18t nå om dagen, som sagt, nok å gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 1302

Skal nedover på fredag.. Kan treffe deg da, send meg en pm med telefonnr ditt så kan jeg ringe deg senere i uken.

Golfen er for en kunde.. Blir nok ganske spesiell etterhvert.. Tenker nok det kommer en tråd om den når ting blir litt mer ferdig..

8t?.. Nærmere 18t nå om dagen, som sagt, nok å gjøre..

golfen i halden/bø ? kristher? han må få fingeren ut av ræva først han, han har FOR mye planer, og sloss med seg selv om hvha han skal gjøre, og hvilken ide han skal bruke :\ snakker vi om samme person?

du er broder'n til eyecandyracing? hehe, han har fått mob for 4 mnd siden :\\\ og i går. så bare snakk med han, samt at jeg hører du eter på måka, lolz, mye bedre med kylling kebab på Lunsjbaren, rett over gata, kyllingkebab, godt stekt, medium sterk og masse mais og kebabsaus ;)

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er broder'n til eyecandyracing? hehe, han har fått mob for 4 mnd siden :\\\ og i går. så bare snakk med han, samt at jeg hører du eter på måka, z, mye bedre med kylling kebab på Lunsjbaren, rett over gata, kyllingkebab, godt stekt, medium sterk og masse mais og kebabsaus

Jups.. Det er meg.. Flott skal prate med han så ordner vi det på fredag, ringer deg senere i dag.. Fast lunsj på måka hver gang jeg er nedover - ukas masochistitske avslutning, den er ikke mye god den slumbaben hans.. MEN Tradisjoner er til for å hodes på..

Skulle ikke du ha litt hjelp av db-drag almera`n? Og han skulle levere det til deg, så du slapp postfrakt? var ikke det avklart med Eirik?.. Vi hørte aldri noe mer så vi regnet med at det gikk i orden.. Men beklager virkelig hvis det ikke gjorde det, vi ordner det på fredag, ringer deg etterpå!

golfen i halden/bø ? kristher?

Nix.. er en annen, befinner seg i oslo, vil ikke si for mye før alt er klarlagt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

db drag er å ta i hahaha *glise*

kjøp babb på lunsjbaren du, den er best, evt kjøper du kebab tallerken på måka, godt stekt, den er god, 65 spenn, å du blir mett

Den nettingen skulle leveres, bare at jeg hadde ikke noe hast med å få den, så det var egentlig bare en MUNTLIG avtale mellom Erik og meg...

Grunnen tilk at jeg vil ha den nå, er fordi jeg lurte på å fikse litt selv på lørdag...

- Er forretsen evig deili serive da, selv om jeg hiver på en 10'er til for å få den hit

db-almera hehe, lurte på å kalle den for and-ungen da ;I hehe..

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å se at folk legger ned arbeid i gamle biler! :)

Broren min har også lagt ned noe arbeid i en boble

336065.jpg

Kun en råneskute da. Orginal motor så det går jo ikke akkurat så grusomt... :P

Men lykke til gutter! Kompisen min har foresten kjøpt den 320i'en dere bygde opp. ;)

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider