Plixzard Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Motoren er byttet til en olds 455 7,5 liter. Nytt innsug og forgasser. Bilen er i veldig bra stand uten om det innvendinge. Er slitt der. Har tenkt meg og enten kjøpe meg nytt interiør eller selge den. Hva tror dere kan lønne seg? Vil VELDIG gjerne ha den. Noen anelse om hvor jeg kan få kjøpt svart eller sølv skinninteriør i bra stand? Og jeg vil ikke kjøpe fra USA, det blir litt dyrt. Hadde vært greit med en delebil til til 10-20.000 uten motor. Jeg er selv bare 18, og har ikke råd til allverden enda=( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 skjønner GODT at du har lyst til å beholde den. når jeg så tråden håpa jeg på at det stod: "79 anniversary edt byttes mot 82 T/A eller no";) hehe. det var du som var på mopedpotralen ikke sant? har du sett noe i amcar? der er det en annonse på 2 side som heter classic autoparts. sjekk den. du kan også sjekk http://www.phoenixuscars.no (eller .com). sleng ut noen bilder av bilen hvis du har a!:D Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 For dyrt å kjøpe fra USA? Neppe. Si en EN ting du får biligere i Norge enn fra USA til den bilen? Særlig et svart skinninteriør, brukt og i god stand burde ikke være umulig å få tak i. Søk blant amerikanske huggere. De har en felles dele database omtrent som NBF databasen her i Norge. Sølv er kanskje litt mer spesielt? I så fall kan nok prisen øke noe, men jeg påstår at uansett hva du skal ha til den bilen, så få du det billigere fra USA enn i Norge. Et eksempel: Nye bakseter til min Chevrolet Astro vil komme på fra ca 9000kr hos Baksetespesialisten AS her i Norge. Søkte litt etter samme setene i USA. Fikk masse treff, bare og velge & vrake. Grått skinn mint condition (svært god stand) lå på rundt 350$. Siden dette ville blitt en stor og tung pakke ville nok prisen endt på mer enn 10kr pr $ som jeg har havnet på når jeg har importert deler før. Men selv med litt høyere kurs ville jeg kommer langt under 9000kr. Og de setene til 9000kr her i Norge var IKKE skinn! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 mm. enig der. hva med å bare kjøpe trekkene? er jo en del i norge som kan trekke om setene. hvis ikke det er mekanismer etc som må byttes da Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Nå som dollaren er såpass lav er det ikke dyrt å kjøpe fra USA. P.S: Så tilogmed en slik T/A Recaro edition til 7300,- can $.... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 så en recaro mint cond på ebay til salgs for 40 000$. tenk deg selv: man får en fin trans am der borte for 5000$. sykt høyere i pris. men regn med import, frakt, toll osv. så sparer du ikke en dritt på det. jeg skal ta inn en recaro edt i 2012 tenker jeg. men det er mulig at jeg skal kjøpe meg en 78 S/E som jeg lar stå i statene til 08. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Tar den inn som veteran altså. :-) smart trekk. Var i kanadiske dollar den jeg så.Grei bil også med mye goodies. http://www.davidt.com/sale.htm Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 bare se på denna: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=6427&item=4501025442&rd=1 nydelig vøtt! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Den så jo utrolig strøken ut og da, kjøper du den? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plixzard Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Tviler ikke på at det billigere og bestille ifra USA, men frakt,toll osv. Vil gjerne se det jeg skal bestille før jeg kjøper. Hvis jeg bare får noen bilder fra USA, så kan jeg jo bli lurt på det. URL til den databasen du prater på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Originally posted by Viking067 Den så jo utrolig strøken ut og da, kjøper du den? nei. må selge min først. blir vel til at jeg kjøper en til neste høst. men jeg så en til salgs for en stund sia. 78 S/E smokey and the bandit. (med gull-pin stripping, ørn. ALT) var 100% mint cond, matching#. to eiere. den skulle de ha 24000 for hvis ikke jeg husker feil. dette sier bare litt om hvilken prisklasse man får en fin en for. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Originally posted by Plixzard Tviler ikke på at det billigere og bestille ifra USA, men frakt,toll osv. Vil gjerne se det jeg skal bestille før jeg kjøper. Hvis jeg bare får noen bilder fra USA, så kan jeg jo bli lurt på det. URL til den databasen du prater på? Dette er enklere enn du tror. Amerikanerne er hverken bedre eller værre enn oss. Med det mener jeg at det aller fleste som driver butikk er ærlige når de oppgir tilstand på en vare. Men selvsagt er risikoen større siden selger VET at du i praksis ikke kan reklamere på varen. Men husk på at en hvilken som helst annonse fra en hugger eller også er beregnet på lokale kjøpere som faktisk kan komme å se på varen før kjøp, ikke sant? Da gidder ikke selger å jukse med dette. Han får bare et dårlig rykte i nærområdet sitt. Jeg har selv kjøpt deler fra en amerikansk hugger og det funket helt greit ihvertfall. Sjekk han ut litt først. Send noen mailer, be om bilder, spør om fraktpriser, ca vekt på varen ferdig pakket osv. Svarer han ikke, eller han svarer litt sånn i hytt og pine, finn en annen. Minstekravet jeg setter til de jeg handler med i USA er at de følger opp e-post kassa si. Dessuten passer jeg på å sende en skrytemail når varen er mottatt og den innfridde hva selgren lovte. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Originally posted by Plixzard Tviler ikke på at det billigere og bestille ifra USA, men frakt,toll osv. Vil gjerne se det jeg skal bestille før jeg kjøper. Hvis jeg bare får noen bilder fra USA, så kan jeg jo bli lurt på det. URL til den databasen du prater på? Hvis du spør meg så fant jeg noe her: http://www.davidt.com/ Direkte link til bilsalg: http://www.davidt.com/sale.htm David T's has been in business for over 20 years. Over this time we have dismantled over 10,000 vehicles for parts use, which have generated us a huge inventory, hopefully being able to supply you the interior or exterior parts you need for your Camaros, Z28's, Firebirds, IROC's, Formulas, Berlinetta's, GTA's and Trans Am's. Don't forget we also sell lots of restored vehicles and project cars if you are looking for a fixer-upper. David T's only dismantles cars that cannot be fixed, because they are too rusty or have suffered too heavy of collision. At any given time between our 2 locations in, Edmonton, Alberta, Canada, we have over 1200 vehicles in stock. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plixzard Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Skjønner. Vil veldig gjerne bestille derfra. Når jeg har sendt mail til noen i Norge så svarer de ikke. Tilogmed når de har eget skjema på det jeg spør om. Sendte til sverige og fikk igjen dagen etter. Tenker meg kanskje dit en tur først. Skulle tatt med noen andre smådeler mens jeg først er i gang. Så da er det greit og dra dit og se alt først. Enig? Men har de det ikke jeg skal ha her i Norge må jeg få fra USA da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plixzard Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 spørs alle sammen jeg. Takk. Har send en mail dit. Flere linker til høggere i usa?Eller en delebase el. Det aller beste var om jeg hadde fått tak i en delebil uten motor og gir. Er dårlig med slik her til lands Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg