Gå til innhold

Trans am 79 anniversary edition

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Enig, jeg og liker å se varen før jeg kjøper egentligt.Helst ta på og sjekke ut litt.Men nå er det nå engang slik at det ikke alltid er muligt.

Det firmaet ligger jo i Canada og der er dollaren litt lavere, 5,5,- tror jeg.Og de sier jo selv

David T's Camaro & Firebird Auto Center is located in Edmonton, Alberta, Canada but we sell and ship parts anywhere in the world! You can always reach us by snail mail or by phone. Just remember that we're located in the Mountain time zone! All prepaid shipping charges are extra.

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er den som er din?? nydelig kjerre!!! :D! du har smak du!!!

men sjekk ut ebay.com for deler. tror de har seter der. mente jeg så det for en stund sia. husk at du kan sikkert pelle ut noen seter av en camaro og vøtt.

har du sjekket http://www.amerikanskebildeler.no?

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, takker:P Det som er min ja. Btw, det var ikke meg på mopedportalen. Så de hadde noen der. Men vil helst ha orginal seter. Så de hadde noen trekk som passer helt fint til min der. Hadde vært en ide med dem. Får se hva det blir til. Mye tror du jeg kan få igjen for den der da? Men nå er det på med top-hat og bilen i garasjen for vinteren=( Litt surt det når jeg har bygget med fra en 2'er golf til den der på 5månder:P uten lån eller noe. hadde 7 biler. Har sjekket amerikanskebildeler.no . Har ikke tenkt og kjøpe det nytt. Skal kjøpe litt annet nytt men må få litt mer penger inn først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt med Camaro/Firebird skroten i Göteborg? Han tar inn på bestilling, pluss at han har masse liggende.

http://home.swipnet.se/~w-17708/

Evt. kan du høre med andre i Svereige, liste fins her:

http://www.am-auto.nu/Reservdelar_och_tillbehor/

68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE**

x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Plixzard

hehe, takker:P Det som er min ja. Btw, det var ikke meg på mopedportalen. Så de hadde noen der. Men vil helst ha orginal seter. Så de hadde noen trekk som passer helt fint til min der. Hadde vært en ide med dem. Får se hva det blir til. Mye tror du jeg kan få igjen for den der da? Men nå er det på med top-hat og bilen i garasjen for vinteren=( Litt surt det når jeg har bygget med fra en 2'er golf til den der på 5månder:P uten lån eller noe. hadde 7 biler. Har sjekket amerikanskebildeler.no . Har ikke tenkt og kjøpe det nytt. Skal kjøpe litt annet nytt men må få litt mer penger inn først.

ko. da er det hvertfall 2 anniversary's i norge. en på mopedpotralen som sa han hadde en. trodde det kanskje var deg. men har du sjekket ebay???

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider