Canepa Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Hei.. Sliter med noe støy da vettu.. Var litt rart dette her.. For plutselg fikk jeg en veldig høy pipe lyd i anlegget..! Har kikket gjenom alle salgs koblinger jord og strøm. Samt RCA kabler.. Noen som har noen forslag ??? Har også støy i form av at anlegget følger motorlyd når motoren går ( Det er vel dynamo regner jeg med ) Faen as hater støy hardt.. Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Ingen Forslag ?? :) Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassbone Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Har fått svar i en annen tråd ser jeg... :) Siter '93 Mercedes 300TDT min sin! '96 Audi A6 Avant 2,5TDI konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg