MSpeed Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 okey...først bil jeg bare si at jeg beklager at det har tatt så lang tid..var ikke meningen og jeg lover at jeg skal forbedre meg..;) (Votingen fra forrige konk kommer straks) denne konkuransen vil bli litt annerledes enn før.. det vil nå være et tema.. temaet denne gangen er Midnight Club 3 Dub Edition...dvs at modden din skal ligne på bilene i midnight club 3 dub.. hvis du er i tvil om hvordan bilene i midnight club 3 dub ser ut så sjekk ut Hjemmesiden dette er da bildet man skal bruke: hvis noen biler ikke ligner på temaet så vil de ikke få lov til å være med i konkuransen...men de får selvsagt være med i neste konk;) håper alle har forstatt reglene og vet hva de skal gjøre, hvis ikke send meg en pm eller snakk ut her... lykke til alle sammen;) Fristen er 21.11.04 Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Ingen som skal være med? hvis ingen blir med så driter jeg i hele greia;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Jeg driver på jeg da.. gi meg litt tid.. holdt på i 2 timer uten å lager i går.. så krasja photoshop .. :rolleyes: lærte å save the hard way ja .. :P Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[T]- Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 dårlig konk. da...må da finne på noe bedre enn denne? Siter Fighting for peace is like fucking for virginity ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Originally posted by -[T]- dårlig konk. da...må da finne på noe bedre enn denne? Synes den var ganske morsom jeg da. Har jo kommet et bra stykke på vei også :) hehe. men men.. hvis du ikke liker det så hvorfor ikke finne på noe selv ? Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 poenget med konken er jo at det skal være utfordrende. På denne måten kan man forbedre skillsene sine, siden man modder på en annen måte enn man kanskje pleier X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Originally posted by -[T]- dårlig konk. da...må da finne på noe bedre enn denne? hva er det som er så dårlig med den da? hvilke ideer har du for en ny konk da? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 det er KONGE MSpeed ! hva er problemet med folk da ?? bare å kjøre på det ! HEHE jeg skal ihvertfall være med !! mvh daniel Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Originally posted by startdf det er KONGE MSpeed ! hva er problemet med folk da ?? bare å kjøre på det ! HEHE jeg skal ihvertfall være med !! mvh daniel Jeg og skal være med. Kommer med mitt bidrag i løpet av kvelden tipper jeg.. kanskje jeg trenger noen flere dager da men.. ;) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Arti' med tema, da. Har man et visst krav. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 bra at folk blir med..begynte å lure litt når ingen sa noe her:D og fordi som ikke liker konkuransen denne gangen så er det bare å vente til neste konk...;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Mspeed du ahr fått pm får lenge siden! Forresten bra konk. Spør litt dumt her: :) Hva bør man ha med hvis det skal være etter spillet, er det ikke bare til å sette på vanlig body kit og store felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Jeg synes ikke å se noen forskjell på bilene på nettsiden og helt ordinære ff\gatebil-biler. Tror også mange kommer med en lilla bil med flammer på :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Her har dere da mitt lille bidrag, Dette er faktisk min første PS mod :) Men jeg vet ikke hvor mye den ligner jeg men. Jeg prøvde hvertfall å etterligne litt utseende på Screenshot #8 på den hjemme siden til disse spill folka.. Nærmere bestemt det stor gule dråget. Mine mods er Nye felger Ny Lakk Nye Speil Større front og sideskjørt Sota Ruter Cleening av front ogside dekal Ny dekal på siden og oppe i hjørnet Blå toning av lykter samt lys i dem Sota baklykt Senka Bredda forran EDIT: må bare bytte felger så slenger jeg dne ut igjen Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Det første jeg ser er at du har tatt Glacius sine felger.. ikke bra.. noe sier meg at MSpeed kommer til å bli sur for dette.. i tillegg har du klippet ut litt dårlig.. prøv å være litt mer nøyaktig.. også er det noe med lakken.. lurer på om du har for høy saturation.. prøv å skru ned litt på det og se hva som skjer..og vær så snill.. ikke lenseflare.. den er senket litt mye.. bra soting.. ble kanskje litt mye negativt, men øvelse gjør mester;) lykke til videre Mvh. X:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg