Mats`ern Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Originally posted by X-ecutioner Det første jeg ser er at du har tatt Glacius sine felger.. ikke bra.. noe sier meg at MSpeed kommer til å bli sur for dette.. i tillegg har du klippet ut litt dårlig.. prøv å være litt mer nøyaktig.. også er det noe med lakken.. lurer på om du har for høy saturation.. prøv å skru ned litt på det og se hva som skjer..og vær så snill.. ikke lenseflare.. den er senket litt mye.. bra soting.. ble kanskje litt mye negativt, men øvelse gjør mester;) lykke til videre Mvh. X:D hehe.. Glacius sine felger var så konge :D Men som sagt. det er min første :) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Jeg har også kommet et stykk på vei..bilde var bra det MSpeed Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Originally posted by Mats`ern hehe.. Glacius sine felger var så konge :D Men som sagt. det er min første :) du finner de samme felgene på http://www.carandmodel.com er audi a4'en helt i starten..veldig populære felger ja.. men vennligst bytt til noen andre felger som ikke har glacius production i seg;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 ot: er zein utestengt fra disse ps-konkene? han er jo aldri med jo. om han er det, skjønner jeg det veldig godt (hadde ikke hvert mye konkuranse for de andre her på forume da) men det hadde jo vært litt tøft å se hva han får til i forhold til de andre,.... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Zein er ikke utestengt..han får lov til å være med på alle konkuransene her;) men han er veldig opptatt og har derfor ikke tid til dette..tror han satser mere på det profesionelle miljøet i ps verden;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Den er good.. jeg skla bytte jeg ;) sorry Zein ;) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 hehe, fet farge btw Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Får vel legger til noe greier jeg også da. Mitt første PS prosjekt så være litt snille a folkens. Har ikke gjort noen store forandringer bare litt små puss. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Ble pent dette:) men vær litt mere nøyaktig når du fjerner fargen rundt vinduer o.l;) hvilket tool bruker du? Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Da legger jeg ut mitt bidrag..fucka opp fremdekket og noe greier da men pytt pytt, skal se om jeg kan fixe det Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Så sinnsykt rå:eek: Har du brusha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 fronten er delvis brusha..resten er "helt" brusha:) Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 fet den.. digga fangeren foran.. men bakfelgen er litt flat, og det ser litt rart ut det inntaket på panseret selv om ser ekte ut;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 har holdt på i et par timer nå.. er bare en WIP enda.. tips `? ris ros ? Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 dette blir da mitt bidrag til konkurransen. kan hende d kommer noen endringer på den etterhvert. brusha alt untatt felger og IC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg