Supraguy Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Her er min wip.. Vil gjerne ha noen kommentarer allerede.. Det jeg har gjort: Større dekk og felger, logoer, brusha sideskjørt, forandret på frontlyktene, blinklys byttet med luftinntak, større frontfanger, ic, karbonpanser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wings_West Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 her er min modd :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 supraguy: fet farge, den skal du ha, dekalen i fronten passer ikke heeeelt inn, gjør noe med den.. zinnsyk: fete skjørt og fanger, du må legge på litt skygge, evt en svart kant el lign mellom panser og lykt...ser litt pålimt ut.... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 enig med Startdf her.. Wings_West: ikke sot vinduene så mye.. heller ton de litt.. og ikke ton frontruten;) og er ikke det Glacius sine felger bare uten hans navn på de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 stardf.. kommer oppdatering snart skal jobbe litt mer med den i kveld :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Må vell bli med i denne konkuransen jeg å.. har ikke lagt så veldigmye arbeid inn i denne.( har egentlig ikke tid) så det er maaaaaaaaaassssssse feil.... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 hehe.. GTO seter? feil merke;) WTF er galt med døra? greit nok at du har mye og gjøre jon, men skjerp deg;) lag noe bedre.. du kan bedre.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 det er ingenting galt me døra.... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Hva er da det hvite over døra?:rolleyes: aah.. vindu.. ser jo forferdelig ut da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Fant ut at jeg ikke gidder å gjøre mer på den bilen her, kjedelig. Som dere ser, er den veldig langt fra ferdig. Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 næh du sier ikke det mayhem... men, er grenser for hvor mye neonlys kan lyse opp midt på dagen ! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Mspeed hva er det med bakfelgen? det ser ut som om det er noe som ikke skal være der på den. Men døra var konge da Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 fet den der MSpeed....LOL. har ikke giddet å starte på min enda, men ja, det er noe bugs på den felgen eller hva ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Originally posted by MSpeed har ikke lagt så veldigmye arbeid inn i denne.( har egentlig ikke tid) så det er maaaaaaaaaassssssse feil.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 bra poeng x Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg