Sea_West Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Da legger jeg ut min også, er nok veldig landt utenfor temaet dette, kommer bedre tilbake på neste konk Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 luring!!! fant interiøret ditt ja ! ! hehe, du vet hvor og det vet jeg og !! må vell være litt lurere jeg da !! lol hilsen Nedi:D :D Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 plz, ta vekk den døråpne håndtakene, og mekk lit penere farge, og vha er delen md den logoen til MC ??? Originally posted by Supraguy Her er min wip.. Vil gjerne ha noen kommentarer allerede.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Mayhem få vekk den fÆÆÆle fargen under, den skal være blå! altså bilens farge!! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Generelt er det ike noe fett med det dørhåntaket, fjern det, elelr lakk det anderledes, hvis håndtaket er det eneste som er crom på bilen da er det noe feil, har dere crom felger, er det ok! men altså, mere crom, eller ikke noe! *kosesegåsepåalledefinbilene* ellers meget bra gutter! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 er ikke helt ferdig enda.. ris/ros? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Nå har jeg oppdatert min, så jeg håper noen kan komme med noen nye kommentarer:) Finner den på side 3.. sInnzYk: Veldig bra. Har du glemt noe på høyre frontlykt? Og vær litt mere nøye med dekalen i fremre hjulbue, den stikker ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 supraguy: cf`en ser veeeeeldig flat ut, som i: ikke cf ! du har litt å gjøre med den!! synes ikke ic`en ser helt rett plassert ut. liker lakken din, fet farge:D Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Originally posted by startdf supraguy: cf`en ser veeeeeldig flat ut, som i: ikke cf ! du har litt å gjøre med den!! synes ikke ic`en ser helt rett plassert ut. liker lakken din, fet farge:D cf? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Carbon-Fibre.. eller karbon som vi nordmenn kaller det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Originally posted by startdf supraguy: cf`en ser veeeeeldig flat ut, som i: ikke cf ! du har litt å gjøre med den!! synes ikke ic`en ser helt rett plassert ut. liker lakken din, fet farge:D Hvordan får jeg cf til å se bedre ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Syntes det ser bra ut jeg... Kunne kanskje ikke forminsket det fullt så mye som du har gjort... Men syntes det ser mer ekte ut sånn som det er nå... Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 cf---eller carbon fibre om du vil-- får du til å se bedre ut ved feks...å følge tut til MSpeed eller digimods.co.uk....ikke det at jeg har prøvd noe særlig, men vet ihvertfall hvordan det ser ut. Ta en titt på http://www.iacoski.com og se cf`en han har...eller zein sin for den del... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by startdf cf---eller carbon fibre om du vil-- får du til å se bedre ut ved feks...å følge tut til MSpeed eller digimods.co.uk....ikke det at jeg har prøvd noe særlig, men vet ihvertfall hvordan det ser ut. Ta en titt på http://www.iacoski.com og se cf`en han har...eller zein sin for den del... Syns du virkelig at den er ser bedre ut? (har oppdatert). Den så ikke så flat ut, det er bra, men. Jeg tror jeg må prøve å ta mindre fibrer eller hva jeg skal si, ikke sant?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 supra ok da, ser bedre ut nå! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg