ZombiE Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Har aldri spilt dette spillet men regner med det er litt som nfsu... Her er ihvertfall min wip: Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 - Frontfangeren er skjev - Felgen bak er flat Også er den altfor høy bak.. Btw.. skal ikke være NFSU preg, men Midnight Club... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Vet det med fangeren og felgen... Hva er forskjellen på disse to spillene da? Samme det, orker ikke og begynne på nytt nå ;) Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Fangeren er vendt for mye fra oss om du skjønner hva jeg mener.. og felgen er flat.. ser ikke ekte ut.. prøv med noen andre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 bredding: jeg copypastet skjermen bak og flyttet ut, brushet tett og ny linje bak ved lykten, brushet vent`en og sideskjørtet fra scratch. Brushet deler av fanger forran, ny vent på siden, samt kant nede med skrift på. Brushet øyelokk, flyttet panserkant, cleanet, forstørret felgene (liker de der, gadd ikke skifte, les: 03.35). Brushet lakk, og brushet streamer i vindu. IC satt på...by the way: jeg laget den på sofaen med pad`en på laptop`en:d håper dere liker den. her er bidraget mitt : mvh daniel:D :D Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 husk alle sammen...siste frist er idag..så dere som skal være med og ikke har postet bilde må få opp farten Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rOMnID Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Må si stardf sin nissan z350 modd i denne konkurransen var helt rå!! Liker spesielt det du har gjort med lakken på denne bilen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg