PsYcHo Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Hei er ny når det gjelder bil. Skal etterhvert kjøpe meg et powerfilter. Skal jeg da gå for den flate typen eller en som er kont? Et som er kont ser jo mye tøffere ut da..Og hvor skal jeg eventult koble det som er kont på henner? Med tanke på luftmengde måleren eller hva det er som sitter oppå filterboksen? Takker på forhånd:) Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318i Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Tjohopp! Nå er ikke jeg helt sikker på åssen luftmengdemåleren og feste til luftfilterboks ser ut på E30, men jeg bruker iallefall et adapter på min E36. Adapteret ser ut som dette fra Autospar: http://www.autospar.no/show.asp?page=znet_performance_40132-A.htm Skrudde det rett på luftmengdemåleren, kon-filteret festes til adapteret. Ikke hjernekirurgi, direkte! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Originally posted by 318i Tjohopp! Nå er ikke jeg helt sikker på åssen luftmengdemåleren og feste til luftfilterboks ser ut på E30, men jeg bruker iallefall et adapter på min E36. Adapteret ser ut som dette fra Autospar: http://www.autospar.no/show.asp?page=znet_performance_40132-A.htm Skrudde det rett på luftmengdemåleren, kon-filteret festes til adapteret. Ikke hjernekirurgi, direkte! :) Du har vel ikke et bilde av hvordan du har gjort det? Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Du skrur av boksen som er der fra før av (ikke lmm), og skrur overgangen direkte på lmm... Nå er jeg ikke sikker, men tror mellomstanden mellom festene på lmm på e30 er litt lengre og smalere enn på e36... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 vi elsker google :p De skruene som er merka av der... løsne de, og ta av den sorte boksen... Så skal overgangen festes direkte på de. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Ok da skjønner jeg..:D Takk for hjelpa!! Har et powerfilter noe å si da? Bortsett fra utseende?(Orginal bil) Luftmengden blir ikke feil eller noe? Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg