elten Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Har kjøpt meg 360 chip og grønne dyser til min cossie. har og planer om å kjøpe meg ny turbo.T34b,3 bars map sensor og skal overhale motoren. Skal og kjøpe meg rs500 intercooler.Er det noe mer som trengs for å få bilen nærmest mulig 360 hester? Skal overhale blokka no i vinter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.worth Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 portatopp,justebare kamdev,hvassere kam,med dette tro jeg du e godt i gang..muligens ny bensinpumpe? Siter Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd. VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elten Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Ok...Eg har vore og sitt på face motorsport si side. Der har di Bd 14 kammer og Bd 15. Er Bd 14 originalt eller hvasst nok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.worth Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 ville godt for bd 15 eller bd 16..vet ikka va som er oginalt. Siter Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd. VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elten Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 eg får gå for bd 15 då tenke eg. Eg so kjøpte chipen av deg forresten. Har fått det på plass no. Merka no litt forskjell på det. Vett vel ikkje om noen plasser der di har goe clutcher tilsalgs. Som tåler litt juling.Har sitt meg ut ein clutch hos facemotorsport.sinter clutch med normal gange. Ska visst tåle ein del.har ein pris på 7000 ca. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth_pia Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Førr å få grønndysechippet tell å funke må du ha 3-bars map da... Ang. kamvalg. De høyere talla Bd-14/15/16 er for STORE motoreffekter, og med minimalt bunndrag. Tror orginalkammen er Bd10? I turboveien er det mye fint nå til dags. T3/T4 med a/r 0,63 og en steg 5 aksling med keramisk kuleramme osv. Anbefales på det sterkeste. C.Worth: Trenger da ikke porting, justerbare kamdrev og annen kam for å nå 360hk da. Men større bensinpumpe anbefales da. Siter http://WWW.CRAZY-RACING.COM Polo MPI, mye morro for 6dl på mila... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.worth Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 trur nu at du skal klare å få 360hk med det oppsette du har,vest du kjøpe den turboen då..men hadde ikkje skada men porting å nye kama;einaste pengboka(snakka av erfaring) må vel kansje ha en ny wg(31) har du prøvt å stilla turbotrøkke med den turboen du har?merka stor forskjell med vanlig t3 turbo å 1,4 i ntrykk.fungerte utmerket:) Siter Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd. VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elten Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 3 bars map sensor har eg plana om å kjøpa. Turboen eg har sitt på er t34b.Skal klare å yte opp til 420. Va er pris på den t3/t4 då? men då e eg egentlig i mål med handle lista mi då.Større intercooler e vel ikkje å forakta heller:D Har kje stilt opp turbo trykket enda.Må korte inn på wastegate staget skal eg gjere det. Men merke forskjell. Men clutchen takker sikkert for seg snart. Begynner å bli veldi slitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 får jo kje noe serli med hester uten å justere opp trykket,, å du må jo ha 3 bar map... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Trenger ikke nye kammer eller justerbare kamdrev for 360hk. Ombygget veivhusventilasjon, åpent filter, 3" eksos, bedre coil, -31 aktuator og skikkelige plugger bør du ha med på lista. Hvis du bare skal ha 360hk bør du kjøpe en mindre turbo enn den du har sett på. Grønne rekker til maks 360 uansett og da er det bedre med en "T34" med ar.48-hus så slipper du unna så mye lag. Hvis du ikke vil betale skjorta av deg for en ar.63 type DYR da. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elten Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Ok.Ka må til for å bygge om veivhusventilasjonen? koster ein a.63 dyr då?? Og er dette ein bedre turbo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Kosta meg 800,- + slanger, en kar i Halden som sveiser. Eller du kan være dum å kjøpe noe bling-bling fra Bailey/Spec-R til 2000+ som gjør samme nytten. Er de som kan mer enn meg om turbo;) Ring Jenspeed, Turboservice el. for å høre priser og egenskaper. Fordelen med en bra T34 ar.63 kontra .48 er at du slipper å kjøpe ny når du vil ha 400+ om sikkert ikke så lenge. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elten Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 kan sende delene til han då? Ingen vits i å kjøpe for mye bling bling. Blir dyrt nok uten:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by elten kan sende delene til han då? Ingen vits i å kjøpe for mye bling bling. Blir dyrt nok uten:cool: Sende delene? Er en tank du kobler opp med noen nye slanger. WingDude har tlf. til han som sveiser tank, Oddbjørn heter han. Her er tanken min: Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 enkelt å greit.. hadde en catch tank i tilegg jeg.. Så jeg ikke slapp noe rett ut.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.