Ro0oG Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Er det noen som vet hvor det er mulig å få tak i g60 bredding (skjermer og skjørt) for en normal pris?!? :) Siter Christian Rogstad - høvdingen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 NBS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 http://193.213.24.227:8080/4daction/WA_Home_Page/?Year=1990&ASP=2816&Type=VW&Model=Golf står en del der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 hvor? hva er prisene på g60 breddere? noen som har en plass der de selger g60 breddere?? og sideskjørt Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 dem selger er sett med bare skjermer for 500kr på http://www.autospar.no Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 jaha rooog du skal kjøpe 2`er nå?? Du kan få kjøpe min! daho: de på autospar er ikke G60 breddere! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ro0oG Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by TG60T jaha rooog du skal kjøpe 2`er nå?? Du kan få kjøpe min! daho: de på autospar er ikke G60 breddere! Neei, akkurat nå ser jeg på 3' er :D Har prøvd flere mulige nå da, men har ikke funnet den rette... Har en 3'er GTi på hånd nå da.. :cool: Siter Christian Rogstad - høvdingen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Mener dem har to forskjellige sett. Det ene er GTI og det andre er bredere (G60?) Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 NBS: G-60 sett nytt org. 3987,- inkl.mva Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Kjøp de brukt! Har opp til flere ganger sett G60 breddere tilsalgs for under 1000 lappen... Den som leter, finner, og hvis ikke, legg inn Ø.K. Så dukker det nok opp:D Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Bilen som er avbildet på NBS sin G60 bredder meny var Tor Anders sin VR6 Golf Rally, VR6 3 interiør, recaro stoler av den gromme typen, hel bakluke, golf 3 VR6 5x100 understell + rå bakfanger. En av de råeste toer golfene jeg noen gang har sett. Han som eide den før Tor Anders hadde som hobby å hellakkere bilen hvert år. Skikkelig vedlikeholdt, jeg holdt på å kjøpe den; ble solgt for 70.000.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 jaha, d har vel mye med tråden å gjøre eller........ ;) Ska ha g60 breddere for da RoOog??? Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Nei, litt offtopic det der. Men bilen var bare så strøken at jeg måtte skrive litt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg