_S|ndre^ Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Noen som har sikringsskjemaet til E-30 ? Kan noen ta bilde av det å legge det ut her ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Er det at mi venstre baklykt lyser ikke.. heller ikke venstre parklys.. har målt begge.. 0 tegn til strøm. Såå, er vell en sikring eller noe jeg har sprengt ? Hehe.. klarte å kortslutte noe når jeg skulle koble annlegg. Er sikkert i sammenheng med dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW- Bergen Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 kan du ikke bare se hvilken sikring som er gåen?? Skulle jo være en smal sak det;) Siter BMW 325I E36 1991 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Originally posted by ViBe^ Er det at mi venstre baklykt lyser ikke.. heller ikke venstre parklys.. har målt begge.. 0 tegn til strøm. Såå, er vell en sikring eller noe jeg har sprengt ? Hehe.. klarte å kortslutte noe når jeg skulle koble annlegg. Er sikkert i sammenheng med dette. Er nok sikringen ja..sprengte den sikringen der ganske mye,når jeg hadde e30:) Her har du iallefall en oversikt: http://www.bmwe30.net/cgi-bin/datacgi/database.cgi?file=articles&report=view&ID=00046&Section=02 http://www.bmwe30.net/cgi-bin/datacgi/database.cgi?file=articles&report=view&ID=00138&Section= Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Mange takk! Den hjelper nokk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg