bmwknutn Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 ingenting i veien med helsyntetisk olje..men..på en såpass gammel BMW bør man bruke vanlig "feitolje" trenger go smøring;) helsyntetisk renner bare gjennom å gjør dårlig nytte. Tips: Helsyntetisk olje er medesin for diffsperrer som er litt vanskelig å ha med å gjør:) Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet November 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Hmnm,ja. Jeg kjøpte den Valvoline Max ellerno. Helsyntetisk. Spesielt utviklet for motor over 100 000km stod det. Men jeg merker at motor tikker MYE mer enn den gjorde. Er det vanlig? Trydal. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0nster Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Hm, min tikka mindre etter at jeg helte på helsyntetisk olje ihvertfall... Kjører bare på den helsyntetiske olja fra felleskjøpet, koster et par hundre på 4 liter :) Står noe om at den er godkjent av bmw og porsche bakpå, så den duger vel vil jeg tro. Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg