Nedi Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 hvorfor svarer dere på gamle tråder ?? hva er poenget ? bruk heller tiden til å svare på de NYE trådene som kommer inn her! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[T]- Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 hvorfor skal vi ikke få lov til å svare på gamle tråder. Hvis jeg finner en gammel tråd så svarer jeg på den. Dvs. ikke tråder som er år-gamle. Jeg svarer på dem jeg kan eller vil. Gidder ikke å ha folk som maser på meg for det. Siter Fighting for peace is like fucking for virginity ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w33Dy Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Hvorfor oppretter du en ny tråd for detta ? La nå folk svare på gamle tråder da...om de vil det, gi folk skryt for det de har gjort o.l. er ikke det værste folk gjør i verden selv om tråden er gammel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Jeg er ett hundre prosent enig med Startdf. Når en post ikke har fått noe svar på en måned, og man da svarer på den ved å si: kul modd, men som de andre sier... etc, så blir det for dumt. greit nok om det er en mod som ingen har svart på og du syns synd på fyren, men det blir bare dumt å svare på en post som er gammel når du bare sier det samme.. ta L-Jay som et eksempel...Greit nok at han er 11 år, men likevel.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Syns det er dumt og svare på gamle poster akkurat her på photoshop forumet,fordi det er gamle modder, den gangen man var mye dårligere i ps.:) Og så gjør man ikke om på en gammel modd hvis man får komentarer... I alle fall ikke jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 takker for støtten gutter:d så, kutt ut å svare på de gamle postene!! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg