Gå til innhold

Rygge talent fra Lye!

Moldvarp

Anbefalte innlegg

Fy faen. På morran i dag satt jeg og titta litt her, så denne tråden og følte med deg. "Det der skjer ikke meg", tenkte jeg. To fuckings timer senere har en kjerring rygga på bilen min og smrukka hele bagasjeluka, ødelagt begge baklyktene på venstre side, og slått bakfangeren helseløs, vha. mordvåpenet Mercedez A-klasse.

FAEN!

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe fort gjort at slik drit skjer..

Samme dag som vi skulle sende vår 2000 mod merce sørover til kjøper ble den pårygget av ei kjerring i en stor Patrol.. jaja

Og 0.5 time etter jeg kjøpte min Primera var jeg 0.002 cm ifra å bli påkjørt av en bobil i feil kjørefelt.. såe.. shit happens som sagt tidligere her

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Begynner nok og bli litt for sent nå.. menne..

Hva tror dere det vil koste og fjerne nøkkelhullet på døra???

Nå som eg alikevel må få ny dør, og den må lakkeres.. Tror dere at dei tar mye penger ekstra for no sånn??

Jaja.. som sagt. sikkert for sent nå..

Samma gjelder front fangere forresten.. fjerne dei lyktespylerene som stikker opp.. ...!??

Pyttsann.. som sagt sikkert for sent nå.. får bare drite i det!

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nå er det vertfall forsent..

Ny dør er på plass, og lakkert..! Det lille eg har fått sitt på det til nå, så virker det greit nok..! Jaffal 1 ting eg er noge lunde fornøyd med! :D

Frontruta har blitt bytta ut mot ei kliss ny rute med sotfilm øverst..! Bare velstand dette her! ;)

Verkstedet måtte "betale" 4834 for delene..!

Herav:

Venstre Førerdør = 3953,25 kr

Pyntelist for døren = 546 kr

Dekortape ? = 135,45 kr

Div. clips = 200 kr....

Jau jau..! Dette er uten arbeid, og lakkering..! Hehe.. Blir dyrt for "rygge talentet" dette her!! :D

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider