Tommeliten Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Originally posted by mnx Hvorfor leite etter billige senkefjærer? Det er da ikke noe vits å spare noen kroner på dette, det er jo billig uansett. 2000 kr så får du H&R senkefjærer som er av god kvalitet. Hvis jeg kan får H&R senkfjærer til 2000 spenn, og de er bedre enn ally fjærene, så fortell gjerne hvor jeg kan kjøpe de.... Vil senke bilen min om ikke altfor lenge.... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Originally posted by Tommeliten Hvis jeg kan får H&R senkfjærer til 2000 spenn, og de er bedre enn ally fjærene, så fortell gjerne hvor jeg kan kjøpe de.... Vil senke bilen min om ikke altfor lenge.... Jeg kjøpte fra Powerzone, gav 2000kr for H&R-fjærer til min A4. Fire ukers leveringstid var det om jeg ikke husker feil. Du kan også bestille fjærer fra DTStuning.de, de hadde kun Weitec fjærer til Mondeo. Jeg hadde Weitec justerbart senkesett på A4'en også, det var stivt og fint. De fra DTS tar vel 2-3 uker fra bestilling til du har dem på døra. Pris fra Tyskland: 1150 kr. (da er tysk moms trukket fra og norsk moms betalt). Frakt kommer i tillegg, ca 300 kr. Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg