Gå til innhold

Prosjekt omega :)

Ranger emnet

Flasher

Anbefalte innlegg

joda, kan ta noen bedre, men tenkte jeg skulle vente til jeg var mer ferdig.. skal ta av fangerene igjen i kveld tenkte jeg, å lage litt bedre.. sparkle og greier..

men fler bilder kommer..

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

ok, på tide med update kanskje?

Har fått inn luisi ratt da, og senket den enda mer.. Bakfangeren driver jeg å tilpasser litt nå, men jeg vet ærlig talt ikke åssen det går, for bilen begynner å bli veldig lav.. har skaffet lista til bakskjermen, så den er det bare å begynne å sparkle på..

Den nye grillen min er ferdig..

Jeg får legge ut litt bilder her etter att jeg har sparka bakskjermen.. :)

Har også gått til anskaffelse av en rekord, som jeg skal lage noe ut av, så håper dere følger med der også :) Skal bli litt mer fortgang i begge trådene nå, lover dere altså :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heysann

Jeg har en 87 modell Omega A :D

Det er forsåvidt vinterbilenen min da men den skal få gjennomgå litt "rånefisering" etterhvert.

En liten ting jeg stussa på var at jeg tror ikke min er senket men det ser riiimelig lav ut bak. Har ikke tatt noen bilder men må få tatt etterhvert.

Mine mods : Custom gull-lakka 14" Biltemakaplser, fjerna bakerste potta, Ole Brumm wonderbaum og luftfrisker, stooore terninger og blå parklys. Skal nok sote rimelig snart samt kanskje senke om det ikke er så dyrt.

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Omega er bil det!

Har du lagd fangerene dine helt selv, eller åssen har du fått fram dette? Hørte du fikk litt kritikk om bakfangeren, men syns den var grei nok den;) Hva brukte du da du sotet baklyktene? Synd det der med kræsjen, bilen blir jo aldri helt den samme:(

Stå på, gleder meg å se denne ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel vel.. denne får du nok aldri se ferdig, for på fredag så gikk jeg rundt, og inn i autovernet..

så skal plukke den helt fra hverandre, og hogge den før 15 mars..

var synd men.. jeg har bakfangeren enda da, for den satt ikke på, men resten av fronten osv er ganske fillete.. har tapet på den ett par lykter jeg hadde liggende, så kjører med den noen dager til :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bortkastet arbeid a gitt. Hvorfor kjøre så uforsiktig med denne vis den var i så god stand? Skal du kjøre rally å være så uforsiktig. Kjøp en bil det allerede er masse bulker fra før av, billigere det blah

Synd å se denne vrakes.. dårlig samvittighet nå da?;) Du hadde en virkelig god prosjekt bil å starte med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senka med godkjent senkesett eller var det ett B&D senkesett? Du skriver her oppe du hadde moddet grillen. Hvaslags mod har du gjort?

Ellers så er jeg kanskje int. i småting til min Omega :)

Glemte vist å logga av dama og logge inn megselv her ja ...

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider