VeeDub Skrevet Desember 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2002 Lurer på om jeg skal bytte fronten... Gode gamle... Single Round & Badgeless Eller brutal Rallye Nen som veit prisen på Rally settet de har på NBS? På hjemmesiden står det noe 'pris etter forespørsel.' Men tipper det ligger på en god del mer en jeg gidder å betale. Forresten, er understellet på alle Golf 2 seter like? Altså seter fra en feks GL kunne sklidd rett in i en GTI? Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2002 Synes ikke det blei noe spesielt tøft.. Ikke på din bil... Men, smak og behag. For en komplett Rallye-Front må du ut med 8000 ca.. (frontseksjon, lykter og grill) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Desember 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2002 Avveksling er fint det, men personlig synes jeg det er mye finere med enkle lykter på en Rallye enn Rallyelykter på en ikke-Rallye. Rallye med enkle er ganske tøft, ser plutselig ut som en veldig bolt Golf :D Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2002 syns rally fronten var desidert kulest :D ja, intriøret skal gli rett inn det ...tror ikke det er no problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Desember 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2002 Rallye lykter passer best på en Golf Rallye og single round passer best på vanlig Golf. men det er jo min mening da.. :rolleyes: Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg