Baldrick Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Klassiske Recaro stoler nylig trekt om i svart skinn, itillegg er all stopping ny. Arbeidet er meget profesjonelt utført i Lithauen! Brukt ca 5 timer etter jeg fikk de igjen dvs helt som nytt!! Flere bilder her El Recaro understell til Golf 1/2 kan følge med. Selve omtrekking/omstopping kostet 7000 (itilegg kom stol/understell), selges 7000 evt byttes i hjemmestereo, projektor eller annet. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Mer spesifikt er jeg int i bytte i bl.a. aktiv sub (for hjemme bruk), surround forsterker, komplett surroundpakke (av typen med små høytalere og sub) små og bra høytalere og bra prosjektor, felger/dekk (5x112)... eller noe helt annet. Er desverre ikke så veldig interesert i bilstereo som flere har tilbydd.... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Vennligst hold annonsen fri for slik tull slik som det overfor. Selvsagt er det Recaro stoler når jeg skriver det... de har jo ikke bare lagt en stol :rolleyes: Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Disse er vel originalt delskinn fra Golf Rallye ? Samme som jeg har.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Nei det er ikke org delskinn fra Rallye, det er "universale" Recaro LX som ikke kommer fra noen org bil ;) Men understellet er fra Golf 2 med org Recaro... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Shit, så like de var mine da ? Er det ikke sånne ? : http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1579166 Skal ikke ødelegge tråden mer :) Nydelige seter! Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Ahh, nå ser jeg litt forskjell :) Hehe Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Understellet er nok det samme men dette ser mer ut som Recaro LS enn LXene jeg har for salg her. Er egentlig LS jeg skulle ha (og leverte inn for omtrekking) men da jeg fortsatt ikke har fått mine tilbake er det aktuelt å selge LXene som jeg fikk låne imellomtiden... begynner å bli lei av å vente. Danna: Det gjør ikke noe med saklig diskusjon i annosen, var bare komentarer som den første jeg klarer meg greit uten ;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Var det LS'ne som ble levert til Golf Rallye da eller ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Er ganske sikker på at det er en variant av LS ja :) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet November 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Er veldig interesert i å bytte i "hjemmekino" anlegg alla dette: Eller bytte i noe helt annet som sagt.... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg